اتمام حجت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بانک‌ها/ چرخه تولید متوقف نشود

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بانک ها به مدت سه ماه فرصت دارند واحدهای تولیدی تحت تملک خود را تعیین تکلیف کنند و حق ندارند واحدی را در عوض بدهی، تملک یا تعطیل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، محمدباقر آقاعلیخانی در جلسه ستاد رفع موانع تولید، پتانسیل علمی شهرستان را بالا دانست و اظهار کرد: باید از این بدنه در حوزه تولید و رفع مشکلات آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۹ مشکل در حوزه تولید کشور اعم از کشاورزی، صمت، نفت، نیرو، بهداشت و … استخراج شده است، افزود: برای هر کدام از این حوزه‌ها راهکار وجود دارد؛ لذا در هر موضوعی از جمله مواد اولیه تا بازار فروش ورود کردیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با تأکید بر اینکه کسی حق توقف چرخه تولید را ندارد، گفت: بانک‌ها به مدت سه ماه فرصت دارند واحدهای تولیدی تحت تملک خود را تعیین تکلیف کنند و حق ندارند واحدی را در عوض بدهی، تملک یا تعطیل کنند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیل کشور لازم‌ الاجراست و نامه ویژه این امر مهم نیز از سوی دادستان کل کشور به دادستان‌های شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: تا یک ماه آینده موانع پیش روی واحدهای صنعتی رفسنجان حل می‌شود و بروکراسی‌های طولانی و چرخش بیهوده در سیستم‌ها باید ساماندهی شود.

آقاعلیخانی بیان کرد: به دستگاه‌های نظارتی هم اعلام کردیم با بازدید از واحدهای تولیدی به مشکلات موجود در آنها پی ببرند و در گشایش مسئله کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید مسیر را باز کنیم و فضا را به سمت اتفاقات خوب سوق دهیم و برای حل مشکلات طرح‌های موجود تلاش کنیم.

کد خبر 716314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.