چالش مهم پیش‌روی سپاهان؛ محرومیت تحمیلی یا لیست مازاد اجباری!

باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای بدون شماره، مُهر، امضا و تاریخ به فدراسیون فوتبال، خواهان لغو محرومیت پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری در ازای قطع همکاری با کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز _یک‌شنبه دهم دی_ وب‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال با انتشار نامه‌ای از باشگاه سپاهان اصفهان مدعی شد این باشگاه تصمیم دارد پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را حفظ کند. هم‌چنین قرار است که کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان از این تیم جدا شوند و به همین دلیل باشگاه سپاهان برای تصحیح قرارداد آن‌ها اقدامی انجام نمی‌دهد.

منصور قنبرزاده نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کارگروه ناظر بر قراردادها مدعی شده است با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تأیید شده، شش بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند. بر همین اساس و با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی‌بر ترخیص نام سه بازیکن از فهرست شش نفره مذکور به کمیته انضباطی ارسال شد.

چالش مهم پیش‌روی سپاهان؛ محرومیت تحمیلی یا لیست مازاد اجباری!

بدین ترتیب باشگاه سپاهان قصد دارد هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به فروش برساند تا سقف بودجه را از این طریق رعایت کرده باشد و در عوض از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواسته با توجه به این اقدام پیش‌رو، اجازه بازی‌کردن پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری در آخرین بازی نیم‌فصل اول مقابل شمس‌آذر را بدهد.

البته که نامه باشگاه سپاهان نه‌تنها به‌صورت دستی و با خط‌خوردگی همراه است؛ بلکه امضای مدیرعامل یا عضو هیئت‌مدیره، مُهر باشگاه، شماره نامه و تاریخ درخواست نامه هم ندارد و در حقیقت یک نامه غیررسمی است که می‌توان گفت هیچ استنادی هم به آن نمی‌شود. اما به‌دلیل اینکه از طرف فدراسیون فوتبال منتشر شده تامل‌برانگیز و قابل‌باور خواهد بود.

باشگاه سپاهان در شرایطی هفته گذشته بازی معوقه خود مقابل گل‌گهر سیرجان را انجام داد و سه بر یک شکست خورد که شش بازیکن خود را با تصمیم کمیته انضباطی در اختیار نداشت چرا که طبق اعلام مراجع ذی‌صلاح باید رقم قرارداد این شش بازیکن را کاهش می‌داد، آن‌هم باوجود اینکه کمیته استیناف همان هفته گذشته چهار امتیاز کسر شده این تیم از طرف کمیته انضباطی را به آن‌ها بازگرداند.

کد خبر 716270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.