عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ دی‌

در این بسته خبری از ۱۰۰ اتوبوس جدید برای شهر اهواز تامین می‌شود تا حذف سرعت‌کاه‌ها با نصب دوربین‌های هوشمند در خیابان‌های بروجرد و آسفالت‌ بیش از ۸۰ هزار مترمربع از معابر شیراز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۵۰ هکتار از شهر سردشت، بافت فرسوده است

ارسلان پناهی، سرپرست شهرداری سردشت گفت: ۲۵۰ هکتار از مساحت این شهر محدوده بافت فرسوده، سکونت‌گاه غیررسمی و بافت تاریخی قابل احیا است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ دی‌

اتوبوس برقی امسال وارد خطوط پایتخت نمی‌شود

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران امکان واردات و رسیدن اتوبوس‌های برقی خارجی به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان امسال را رد کرد.

چالش آب مجتمع دامداری غرب شهرکرد رفع شد

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: پس از گذشت ۲۵ سال از جانمایی زمین، چالش تأمین آب مجتمع دامداری غرب شهرکرد با موافقت رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان رفع شد.

الحاق ١٢دستگاه «تاکسی‌ون» و ۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به بندرعباس

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس گفت: ١٢ دستگاه تاکسی ون و ١٠ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری بندرعباس اضافه شد.

بهسازی راه‌ها پیش‌نیاز حمایت از تولید است

سید امین حسینی، رئیس شورای شهرستان ابهر به بهسازی راه‌ها از جمله محور ابهر به قیدار تأکید کرد و گفت: بهسازی راه‌ها پیش‌نیاز حمایت از تولید است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ دی‌

قفل تضمین بانکی قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران باز شد

محمد نورصالحی، رئیس شورای شهر اصفهان گفت: تضمین بانکی پروژه متوقف شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته قفل آن باز شد و قرار است این خط ریلی به خط قطارتهران-مشهد پیوند بخورد.

آسفالت بیش از ۸۰ هزار مترمربع معابر طی هفته بیست و یکم در شیراز

رضا جاویدی، سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته بیست و یکم، ۸۰ هزار و ۵۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۹۰۷ تن آسفالت شده است.

حذف سرعت‌کاه‌ها با نصب دوربین‌های هوشمند در خیابان‌های بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: دوربین‌های پایش تصویری پلاک‌خوان و سرعت‌سنج در ۱۷ نقطه بروجرد نصب و بزودی راه‌اندازی می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ دی‌

۱۰۰ اتوبوس جدید برای شهر اهواز تأمین می‌شود

امیر آهن‌جان، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای خرید ۱۰۰ اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد.

کد خبر 716264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.