آزادی گروگان‌های کرمانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگان‌گیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی عملیات مقتدرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، مهدی بخشی اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر دو فقره آدم ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، بلافاصله با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد آدم ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و همجوار دو استان خارج کنند که به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی محل نگهداری آن‌ها و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.

دادستان کرمان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات با شناسایی محل اختفا گروگان گیران و با ورود به محدوده دشت سمسور، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و طی یک درگیری مسلحانه‌ی توانستند گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند.

بخشی با اشاره به دغدغه دستگاه قضائی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرایم خشن، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است و در این راستا هیچ‌گونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

کد خبر 716097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.