برای موفقیت همیشه نباید بی‌نظیر باشید

ملی‌پوش اسکیت گفت: ورزش در کنار تحصیل جزو اولویت‌های من است و با اینکه نمی‌توانم بین این دو تفاوتی قائل شوم، اما تلاش می‌کنم در کنار تحصیل به اسکیت نیز توجه داشته باشم.

آیناز عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دلایل انتخاب رشته اسکیت اظهار کرد: از چهار سالگی پس از تماشای اسکیت در پیست به این رشته ورزشی علاقه‌مند شدم و این رشته ورزشی را دنبال کردم. هم اکنون ۱۴ سال دارم و تحت هدایت مهدی حیدری در تیم نوین مشغول به فعالیت هستم.

وی افزود: تیر سال‌جاری در مسابقات بین‌المللی ایتالیا شرکت کردم و موفق شدم دو مدال طلا و دو مدال نقره را به خود اختصاص دهم. در حال حاضر نیز به دلیل مسابقات انتخابی تیم‌ملی برای رده جوانان و بزرگسالان مسابقه‌ای پیش‌رو نخواهم داشت و رقابت‌های ما از فروردین سال آینده آغاز خواهد شد.

اسکیت ورزش پرهزینه‌ای است

وی پیرامون هزینه‌های سنگین رشته اسکیت گفت: پس از تعطیلی مدرسه با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت ورزشی خود را دنبال می‌کنم. اسکیت ورزش پر هزینه‌ای است و تمام هزینه‌ها نیز برعهده خود ورزشکار خواهد بود و تنها برخی از وسایل آن قابل تعمیر است.

عباسی یادآور شد: بزرگترین مشکل ما در اختیار نداشتن پیست استاندارد و مناسب است. در چند سال اخیر تمرینات خود را در پیست دوچرخه سواری آبشار دنبال می‌کردیم، اما به دلیل نامناسب شدن شرایط زیرساختی، پیست دیگر قابلیت مناسبی ندارد و هم اکنون نیز در پیست سرپوشیده ارغوانیه و میدان بهارستان تمرین می‌کنیم.

وی در رابطه با واکنش‌هایی که نسبت به رشته اسکیت وجود دارد خاطرنشان کرد: بازخوردهای منفی بسیاری نسبت به دنبال کردن این رشته ورزشی برایم وجود داشته است، اما به دلیل علاقه به آن‌ها توجه نکرده‌ام. از طرف خانواده حمایت بسیاری وجود دارد و از طرف فدراسیون اسکیت نیز حمایت‌هایی صورت می‌گیرد. پس از بازگشت از مسابقات ایتالیا هیئت اسکیت قول برگزاری مراسم تجلیل را داده است، اما همچنان تاریخ آن مشخص نیست.

عضو تیم ملی اسکیت در خصوص برنامه روزانه خود گفت: صبح تا ظهر در مدرسه حضور دارم و در روزهای زوج تمرینات بدنسازی خود را دنبال می‌کنم. روزهای فرد نیز علاوه بر مدرسه، کلاس زبان و تمرین اسکیت را در برنامه‌ام گنجانده‌ام.

وی ادامه داد: مسئولان مدرسه اهمیت بسیاری برای فعالیت ورزشی من قائل هستند و شرایط من را به خوبی درک می‌کنند. با اینکه مشکلات متعددی در رشته ورزشی اسکیت وجود دارد، اما به هم سن‌های خود پیشنهاد می‌کنم به دلیل رشد و رقابت حضور در این حیطه ورزشی را تجربه کنند.

برای موفقیت همیشه نباید بی‌نظیر باشید

عباسی عنوان کرد: برای موفقیت همیشه نباید بی‌نظیر باشید چراکه این امر مهم با پشتکار و تلاش به دست می‌آید. برای کسب موفقیت باید سختی‌ها را تحمل کرد. ورزش در کنار تحصیل جزو اولویت‌های من است و با اینکه نمی‌توانم بین این دو تفاوتی قائل شوم، اما تلاش می‌کنم در کنار تحصیل به اسکیت نیز توجه داشته باشم.

وی افزود: برگزاری اردو فقط برای تیم‌ملی است و هم اکنون نیز رتبه دوم کشور به تیم‌نوین تعلق دارد، مسابقات به دو صورت لیگ و دسته‌های آزاد برگزار می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها که به شکل دسته‌ها و در سه مرحله برگزار شد تنها در دو مرحله شرکت کردم که البته دور سوم را به دلیل مصدومیت از دست دادم.

کد خبر 716084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.