فوت عابر پیاده بر اثر برخورد با کامیون در رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: تصادف دلخراش کامیون سوخت‌رسان با عابر پیاده در شهر رشت منجر به فوت مرد ۶۰ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: دیروز شنبه نهم دی با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در میدان توشیبا شهر رشت، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که کامیون سوخت‌رسان به دلیل بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه عابر پیاده که مردی حدود ۶۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

طالبی با بیان اینکه راننده کامیون پس از حادثه از وسیله نقلیه خود پیاده و متواری شد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلو و جوانب از سوی راننده کامیون سوخت‌رسان تشخیص دادند.

وی بی توجهی به جلو در رانندگی و صحبت با تلفن همراه را عامل اصلی بسیاری از تصادفات دانست و گفت: صحبت با تلفن همراه موجب اختلال در عملکرد تشخیص به موقع مغز و باعث تصادفات مرگبار می‌شود.

کد خبر 716068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م. ن IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    برای شادی روح اموات صلوات