منشأ همه فتنه‌های جهان تفکر صهیونیستی-آمریکایی است

امام‌ جمعه قزوین گفت: تمام فتنه‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد، زیر سر تفکر صهیونیستی-آمریکایی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز -شنبه نهم دی‌- در دیدار با حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: اسرائیل مرکز و پایتخت فتنه است و فتنه‌هایش را به همه‌جا صادر می‌کنند و باید بدانیم تمام فتنه‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد، زیر سر تفکر صهیونیستی-آمریکایی است.

وی اضافه کرد: در فتنه اتفاقاتی مانند ناامنی‌های وحشتناک، ویرانی و خرابی، نابودی اقتصاد و اختلافات مردمی که فتنه بر سر آن‌ها ریخته، دیده می‌شود؛ همچنین نوامیس مردم به خطر افتاده و قتل هم اتفاق می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مردم با آگاهی و بیداری در نهم دی با آن جمعیت انبوه به صورت خودجوش به میدان آمدند، گفت: در حال حاضر می‌بینیم که شرایط متفاوت از زمان پیش از فتنه سال ۱۳۸۸ شده است.

عابدینی با اشاره به راه‌پیمایی ۵۰۰ هزار نفر در برابر فتنه صهیونیست‌ها در پایتخت آمریکا ادامه داد: در نیویورک، پاریس، لندن و در شرق و غرب عالم جمعیت‌های چند صد هزار نفری علیه صهیونیست‌ها و در حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خاسته‌اند.

وی با ذکر اینکه هر روز بیشتر از گذشته تزلزل، شکست و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها دیده می‌شود، تصریح کرد: خودشان هم امروز می‌گویند غیر از عقب‌نشینی از غزه راه دیگری نداریم.

امام‌جمعه قزوین افزود: همان موقعی هم که این جنگ را شروع کردند، تحلیل‌ها این بود که آن‌ها نمی‌توانند جنگ را ادامه دهند، الحمدلله امروز داریم به همان جا می‌رسیم و ان‌شاءالله هر روز خداوند پیروزی‌های بزرگ‌تری را عنایت کند و بساط فتنه اعظم صهیونیزم را برچیند.

کد خبر 716004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.