حماسه ۹ دی به نسل‌های بعدی انتقال داده شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ارزش روز نهم دی ماه به اندازه‌ای تاثیرگذار است که باید بازخوانی و حماسه‌های خلق شده در این ایام به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز _شنبه نهم دی_ در آئین بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در مسجد الزهرا (س) اراک اظهار کرد: حضور امروز در این مکان برای لبیک گویی و بیعتی مجدد با نظام و ولایت است.

وی افزود: باید از همه رخدادها درس عبرت بگیریم زیرا در جبهه‌ای قرار داریم که قدرت جهانی اقتدار کشور را برنمی‌تابد و به هیمنه استکبار جهانی از جمله آمریکا ضربه وارد شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: آمریکا که روزی خود را ژاندارم منطقه می‌دانست و در همه عرصه‌ها و در تمام نقاط کشور حضور داشت، توسط یک مرجع عالیقدر با پشتوانه مردمی از کشور بیرون رانده شد.

حسینی ادامه داد: امام راحل به دنبال یک تحول بنیادین بود در مقابل استکبار همواره به دنبال نابودی نظام اسلامی است و تمام تلاش‌های خود را از همان ابتدا و در دوران نوپا بودن انقلاب به کار گرفت.

وی با بیان اینکه آنها جنگ را به راه انداختند و پس از آن تحریم‌ها را دنبال کردند، اضافه کرد: در سال ۱۳۸۸ یک فتنه سنگین را برنامه ریزی کردند و این برنامه را در زمان انتخابات که هیجان جامعه بالاست، پیگیری کردند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: در آن سال، دشمن انقلاب اسلامی پروژه سنگینی را دنبال کرد و به وضوح دشمنی خود را با اسلام، نظام، مسلمانان و … نشان داد، ایران اسلامی حوادث را پشت سر گذاشت، ولی مجدداً پس از روی کار آمدن یک دولت ولایی و انقلابی و جهادی که به دنبال تحرک بود، بلوای دیگری را رقم زدند تا کشور از مسیر پویایی خارج کنند اما زمانی که دیدن تعلق خاطر مردم به نظام و حاکمیت بیش از گذشته است، جنجال به راه انداختند.

حسینی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در شناخت دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان طلایه دار هستند.

وی با بیان اینکه ملت ما به خوبی ماهیت اسرائیل و آمریکا را می‌شناسد گفت: اسرائیل یعنی آمریکا و آمریکا یعنی اسرائیل و مردم ایران و جهان به خوبی ماهیت این دو نظام جنایتکار را پس از فاجعه رقم خورده در غزه شناخته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: ماهیت آمریکا و اسرائیل با کشتن صدها هزار زن و کودک بر جهان آشکار شده است و دیگر نمی‌توان چهره این دو کشور جنایتکار را بزک کرد. نگاه نظام سلطه، برده انگاری تمامی جوامع است، امام راحل از روز اول این نگاه را افشا کردند و آمریکا و اسرائیل چهره حقیقی خود را در غزه نشان دادند و مردم جهان این نظام را به خوبی شناخته‌اند.

حسینی با بیان اینکه با توجه به رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز جهان اسلام، جمهوری اسلامی را مامن خود می‌داند گفت: تشکیل جبهه مقاومت و انصارالله، الگو گیری از نگاه امام راحل و سربازان انقلاب است که در مقابل جنگ تحمیلی ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: باید شریان‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل از بین برد زیرا این رژیم غاصب و جنایتکار جلوی ورود آب، غذا و دارو و… را به غزه گرفته است؛ بنایراین نباید اجازه دهیم که همچنان این رژیم در جهان به حیات ننگین خود ادامه دهد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ایران اسلامی با روحیه آزادی خواهی معادلات جهان را بر هم زده است و بر این اساس، استکبار جهانی هیچگاه دست از سر انقلاب بر نمی‌دارد به همین دلیل انواع جنگ‌ها را علیه ما به راه می انداخته است.

حسینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب این روزها جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند گفت: با روشنگری و بصیرت افزایی، دشمن هیچ گاه به نتیجه‌ای نرسیده و نظام اسلامی همواره با سعه صدر پیش رفته است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا یک انقلاب مردمی بوده و به همین دلیل موجب ماندگاری انقلاب شده است زیرا در نظام اسلامی، این مردم هستند که انتخاب می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در ایران اسلامی مردم سالاری به معنای واقعی حاکم است گفت: همه امور بر پایه رأی مردم شکل گرفته است، مشکلات و کاستی‌هایی وجود داشته، اما امور با انتخاب مردم پیش رفته و نظام ما یک نظام کاملاً مردمی است.

حسینی تصریح کرد: در هشت سال کشور با کم کاری روبرو بود و صنایع و بنگاه‌های اقتصادی به دلیل خصوصی سازی نامناسب با مشکلات زیادی مواجه شدند، اما در دولت سیزدهم، این چالش‌ها رفع شد و هم اینک یک دولت مردمی با تمام توان پای کار است.

وی ادامه داد: بدون شک مشکلاتی وجود دارد، اما کار در حال پیشرفت است و تمام حوزه‌های برق، آب، صنعت و کشاورزی فعال است و امروز با شرکت‌های خارجی در تعامل هستیم و جوانان خلاق نیز نگران نباشند، اگر ایده آنها به مرحله تجاری سازی رسیده، می‌توانند به واسطه تعاملات خارجی، ایده‌های تجاری شده را جهانی کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در روزهای کرونایی که ورود واکسن به کشور مشکل بود، واردات و تولید واکسن را با قدرت آغاز کرد و مانع از فوت مردم شد گفت: در حوزه آبرسانی هم فعالیت‌های گسترده‌ای آغاز شده است با وجود مشکلاتی مانند تورم و رشد نقدینگی، رشد اقتصادی را در کشور شاهد هستیم و هم اینک تحرک و پویایی در کشور آغاز شده است.

حسینی اظهار کرد: انتخابات را پیش رو داریم و با حضور گسترده در آن می‌توان اقتدار ملی و اقتدار جبهه مقاومت را رقم زد.

حماسه ۹ دی به نسل‌های بعدی انتقال داده شود

کد خبر 715964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.