۹۷ درصد زیرساخت‌های ارتباطی مازندران برای انتخابات امسال مهیا است

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران از مهیا بودن ۹۷ درصدی زیرساخت‌های ارتباطی استان در زمان انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی نوروزی ظهر امروز _جمعه هشتم دی_ در آئین افتتاحیه پروژه فیبر نوری شهرستان سوادکوه بهره‌برداری این طرح را از سلسله طرح‌های نجما در این استان خبرداد و اظهار کرد: این طرح در محل شهرک صنعتی شورمست سوادکوه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه فیبر نوری در سه شهر شیرگاه، زیرآب و پل سفید اجرا شد، افزود: پس از افتتاحیه شهرستان سوادکوه در پل سفید، این طرح با سرعت دانلود ۱۰۰۰ مگابیت انجام می‌شود که در مقایسه با سرعت اینترنت قبل با ۱۰ تا ۱۲ مگ، ۱۰۰ برابر شده است.

نوروزی گفت: تلاش بر این است تا پایان سال همه مردم مازندران بتوانند از این طرح استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اینکه حدود ۲۳۰ کیلومتر فیبر نوری برای شهرستان سوادکوه اجرا شده است، بیان کرد: در ادامه اجرای این طرح ۵۰ کیلومتر دیگر هم در برنامه است که در مسیر بایکلا به محمدآباد اجرایی خواهد شد.

نوروزی با ابراز رضایت تعامل با سایر دستگاه‌ها در هنگام اجرای پروژه‌های مخابراتی این استان مطرح کرد: همه ادارات بخصوص راه و شهرسازی و فرمانداری همکاری و هماهنگی لازم را دارند که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات از مهیا بودن ۹۷ درصدی زیرساخت‌های ارتباطی استان در زمان انتخابات عنوان کرد و گفت: سه درصد باقیمانده نیز تا پایان ماه جاری آماده می‌شود.

کد خبر 715737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.