تصویب کلیات طرح «نهضت ملی مسکن روستایی» / بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان دهاقان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: کلیات طرح نهضت ملی مسکن روستایی مصوب شده است و کمتر از یک هفته آینده جزئیات این طرح نیز مصوب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان دهاقان، در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

در ادامه معاون عمرانی استانداری اصفهان از پروژه ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن دهاقان بازدید کرد، همچنین با حضور وی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دهاقان افتتاح شد.

مهران زینلیان در نشست شورای اداری شهرستان دهاقان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن روستایی گفت: کلیات این طرح مصوب شده است و کمتر از یک هفته آینده جزئیات این طرح نیز مصوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرط سبز بودن فرم «ج» یکی از ضوابط طرح نهضت ملی مسکن است، خاطرنشان کرد: در نهضت مسکن روستایی می‌توان شرایط را آسان‌تر گرفت تا روح حاکم بر این طرح به مهاجرت معکوس کمک کند.

دکتر زینلیان با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها در تأمین قیر مورد نیاز، گفت: تأمین ماشین آلات شهرداری‌ها و همچنین قیر مورد نیاز تا سال آینده تأمین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه پکیج‌های مربوط به فاضلاب مسکن مهر دهاقان خریداری شده است عنوان کرد: فاضلاب مسکن مهر این شهرستان تا تابستان سال ۱۴۰۳ به صورت صددرصد انجام خواهد شد.

کد خبر 715718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.