نفاق و شایعه استراتژی دشمن در آستانه انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن همواره در حال توطئه کردن است و اکنون نیز در آستانه انتخابات، نفاق و شایعه پراکنی را آغاز کرده است،اما مردم ایران همواره بصیرانه و آگانه عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _جمعه هشتم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد، انقلاب اسلامی، ولایت، شهادت، انسان‌های شجاع و والا را از نعمات الهی دانست و اظهار کرد: باید شکرگزار این نعمات باشیم تا خدا آن را افزونی ببخشد که برکت این نعمات، امنیت و اقتدار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جمهوری اسلامی باید راه امام زمانی داشته باشیم زیرا کشور ما مملکت امام زمان (عج) است، افزود: همه به ویژه نسل جدید باید جایگاه خود را بشناسند و یکی از این راه‌های شناخت، نحوه رفتار استکبار جهانی، کافران و صهیونیست‌هاست؛ هر چه دشمنی آنها بیشتر باشد، بدانید که بیشتر به مسیر خدا نزدیک هستید.

امام جمعه یزد ادامه داد: از زمان صدر اسلام که کفار پیامبر (ص) را به شیوه‌های مختلف آزار دادند و اجازه ندادند قوانین و احکام اسلام به طور کامل در جامعه اجرایی شود تا زمانی که حکومت را از حضرت علی (ع) گرفتند و در یک سیر ۱۴۰۰ ساله، اسلام به طور کامل اجرا نشد و مسلمانان هرگز در یک صف قرار نگرفتند و این روند تا زمان قیام امام خمینی (ره) ادامه داشت.

ناصری اظهار کرد: خدا به امام راحل توفیق داد تا همه وقایع را در طول ۱۴۰۰ سال گذشته مطالعه و بررسی کند و با کسب تجربه، انقلابی را رقم بزند که مردم همه در یک میدان قرار گرفتند و این انقلاب از صدر اسلام تاکنون اولین انقلابی است که حاکمیت الله را تثبیت کرده و طاغوت‌ها و استکبار و استعمار را کنار زده و در مقابل همه کفار ایستاده است.

وی تصریح کرد: این انقلاب، انقلاب کمی نبود و شما مردم ایران کلام الهی را پیاده کردید و پای آرمان‌های اسلامی خود ایستادید و بی جهت نیست که همه مستکبران با شما مخالف هستند زیرا آنها دنبال سعادت ما نیستند و تنها به فکر اهداف خود هستند.

امام جمعه یزد افزود: مردم ایران با ایستادگی و مقاومت و با انقلاب خود، اسلام و قرآن را زنده کردند؛ در کشورهای عربی قرآن بسیار می‌خوانند و حافظان بسیاری نیز دارند اما خلاف قرآن عمل می‌کنند، به آمریکا و صهیونیست‌ها پول تزریق می‌کنند تا آن‌ها آدم کشی و نسل کشی کنند.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: پس ایرانی‌ها ملتی بی‌نظیر و بزرگ هستند و توجه همه دنیا را به خود جلب کردند و شما مردم عزیز باید قدر خود را بدانید. وی عنوان کرد: مسئولان ما باید برای این مردم کار کنند و اجازه ندهند مردم در شرایط سخت قرار بگیرند زیرا این مردم شایسته خدمت هستند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: انقلاب ایران اسلامی بسیار بزرگ و نزد خدا عزیز است و دشمنان این انقلاب و نظام از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا علیه این انقلاب، کشور و مردم اقدام کنند و اکنون نیز در آستانه انتخابات، دشمنی‌های خود را آغاز کردند و به دنبال ایجاد نفاق در جامعه و فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: اینها می‌خواهند ما را به فساد و فحشاء مشغول کنند و با تحریک افراد و ایجاد شایعه در جامعه، مردم را به نظام و انقلاب و مسئولان نظام بدبین کنند اما مردم باید بصیر باشند و بتوانند بین دوست و دشمن تفاوت قائل شوند.

امام جمعه یزد ادامه داد: خدا مردم را به تقوا و صبر توصیه کرده و وعده داده که اگر صابر باشید و تقوا پیشه کنید، مکر آنها را به خودشان باز خواهیم گرداند.

وی تصریح کرد: آنها می‌خواهند به هر بهانه مردم را به خیابان بکشانند و آنها را بدبین و بی‌انگیزه کنند در حالی که همه باید همچون ۹ دی ۱۳۸۸ با بصیرت، دشمن را از خود برانیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی حدود ۶۰ سال عمر کرد اما اقداماتی که او برای اسلام کرد، اسلام و انقلاب را صدها سال جلو برد زیرا خواب و خیال صهیونیست‌ها را باطل کرد.

وی افزود: نسل جدید، بچه‌های انقلاب هستند و والدین و معلمان باید با تربیت صحیح، آینده این کشور را درخشان‌تر از قبل رقم بزنند.

امام جمعه یزد ادامه داد: جوانان این سرزمین، افرادی باهوش، شجاع و متعهد هستند و امروز می‌بینیم که در بسیاری از عرصه‌ها گوی سبقت را از سایر کشورهای مدعی ربودند، سرزمین ما سرزمین چنین افرادی است و باید با استفاده از این ظرفیت، کشور را به پیش ببریم و به جامعه امام زمانی تبدیل کنیم.

کد خبر 715712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.