بصیرت مردم پشتوانه نظام قرار گرفته است

امام جمعه تیران و کرون گفت: بصیرت و هوشیاری مردم پشتوانه نظام برای همه شرایط قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _ جمعه هشتم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مناسبت حماسه ۹ دی اظهار کرد: یکی از مناسبت‌های مهم در تجلی مشارکت عمومی و هوشیاری ملت همین حماسه ۹ دیماه سال ۸۸ است.

وی با بیان اینکه این مشارکت مردمی سرمایه‌ای برای نظام شد، افزود: در این روز مردم با حضور خود باعث تحکیم بنیان نظام و محکومیت دشمن شدند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: در چهار دهه گذشته تاکنون مردم همیشه در عرصه‌های نظام حضور داشته و از ولایت و انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به الگو بخشی این حضور مردمی در دیگر کشورها، تصریح کرد: مردم غزه نیز به همین سبب در صحنه حاضر شده‌اند و از حقوق خود دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام رشیدیان مقدمه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) را مهم خواند و اذعان داشت: بیداری اسلامی که به برکت انقلاب در دنیا رقم خورده زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

وی به سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب ویژگی‌های این سردار بزرگ را برشمرده‌اند که الگوی رفتاری برای همگان است.

امام جمعه تیران و کرون، تربیت یافتگی مکتب امام خمینی (ره)، باورهای معنوی، توجه به حقوق مردم، کار و تلاش مضاعف، مقید به شرع و قوانین دینی و فداکاری و ایثار را از ویژگی‌های سردار سلیمانی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار دل‌ها در اوج جنگ نیز حقوق مردم را رعایت می‌کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل امروز در غزه بدون توجه به قوانین بین المللی و حقوق عمومی بر مردم مظلوم می‌تازند و آنان را به شهادت می‌رسانند.

حجت الاسلام رشیدیان یادآور شد: دشمن در غزه در میدان جنگ توان مبارزه ندارد و به همین خاطر با بمباران و رفتارهای غلط پشت صحنه‌ای، دست به کشتار جمعی می‌زند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، راهپیمایی مردم تیران و کرون به مناسبت ۹ دی و محکومیت منافقین و افراد بی بصیرت پس از راهپیمایی برگزار شد.

نمازگزاران جمعه علیه فتنه گران و دشمنان خارجی شعار سر دادند.

کد خبر 715691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.