اوج جذابیت در هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال / مصاف استاد و شاگرد در نصف‌جهان

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفدهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا _جمعه هشتم دی_ از ساعت ۱۵ با یک دیدار آغاز می‌شود و سپس از ساعت ۱۶ با انجام شش بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

گیتی‌پسند اصفهان - کراپ الوند ایرانیان قزوین

حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر در اصفهان برگزار می‌شود. جایی که گیتی‌پسندِ صدرنشین میزبان کراپ الوند است، در چند فصل اخیر تقابل‌های دو تیم همواره جذاب و دیدنی بوده و حساسیت بالایی داشته و به‌همین دلیل بازی روز جمعه دو تیم نیز احتمالاً پرحاشیه خواهد بود.

اما با نوجه به اینکه کراپ برخلاف فصول قبل در کورس قهرمانی قرار ندارد، این اتفاق تا حدودی حساسیت‌های گذشته بازی را کم کرده است. دوئل علی افضل با تیم سابق و همچنین تقابل بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند جالب و دیدنی خواهد بود.

اوج جذابیت در هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال / مصاف استاد و شاگرد در نصف‌جهان

کراپ همچنان پرافت و خیز است، اما گیتی‌پسند قاطعانه در صدر جدول قرار دارد. در یک سو افضل می‌خواهد شکست دور رفت مقابل گیتی‌پسند را جبران کرده و اولین شکست را به شاگردان کشاورز تحمیل کند و از سوی دیگر گیتی‌پسند به‌دنبال این است برای تداوم روند پیروزی‌های خود به یک برد شیرین دیگر دست پیدا کند.

مس سونگون ورزقان - سن‌ایچ ساوه

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان روز جمعه از ساعت ۱۶ در سالن شهریار ساری زمی تبریز از سن‌ایچ میزبانی خواهد کرد.

مس‌سونگون با پیروزی در مسابقه هفته گذشته‌اش ۳۹ امتیازی شد تا همچنان به تعقیب گیتی‌پسندِ صدرنشین ادامه داده و به جبران اختلاف امیدوار بماند. از طرف دیگر تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری ساوه عبور کند و در نهایت با ۲۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت و تقابل مس سونگون و سن‌ایچ یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته هفدهم خواهد بود.

ایرالکو اراک - پالایش‌نفت بندرعباس

ایرالکو پس از شکست پرگل مقابل فرش‌آرای مشهد حالا با بازیابی روحیه خود مصمم به شکست دادن پالایش‌نفت بندرعباس است. خوراکچی که تشنه کسب اولین پیروزی در این تیم است فرصت مناسبی دارد تا به این مهم دست پیدا کند.

ایرالکو اگر نتواند پالایش‌نفت را شکست دهد کارش سخت خواهد شد و از همین‌رو این سه امتیاز برای اراکی‌ها از نان شب هم واجب‌تر است.

در سمت مقابل پالایش‌نفت پس از یک شکست پرحرف و حدیث مقابل گیتی‌پسند، برای باقی ماندن در نیمه بالای جدول باید دست پر از اراک برگردد. شاگردان بزوال تمرنیات خوبی را پشت‌سر گذاشتند و حالا باید برای حفظ و بهبود جایگاه خود ایرالکو را شکست دهند.

آناصنعت پاسارگاد قم - فرش‌آرا مشهد

در یکی از دیدارهای جذاب هفته هفدهم لیگ برتر، تیم آناصنعت پاسارگاد قم میزبان فرش‌آرای مشهد است. هر دو تیم هفته گذشته بردهای روحیه‌بخشی کسب کردند؛ آناصنعت در زرند فولاد را برد و فرش‌آرا با هفت گل ایرالکو را در هم کوبید.

فرش‌آرا بر خلاف پیش‌بینی‌ها عالی نتیجه گرفته و چیزی تا رده سوم جدول فاصله ندارد، در سمت مقابل آنا صنعت امیدوار است تا پس از شکست خانگی مقابل سفیرگفتمان، این بار در بازی خانگی طعم پیروزی را بچشد و جایگاهش در نیمه بالای جدول را بهتر کند.

اوج جذابیت در هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال / مصاف استاد و شاگرد در نصف‌جهان

بدون تردید حضور محسن حسن‌زاده مربی مطرح قمی روی نیمکت فرش‌آرای مشهد سوژه اصلی این بازی است، او مقابل تماشاگران قمی روز سختی خواهد داشت؛ ضمن اینکه سعید تقی‌زاده بازیکن قمی فرش‌آرا نیز سال‌ها در تیم‌های شهرش بازی کرده و حالا باید مقابل آن‌ها به میدان برود.

گهرزمین سیرجان - مقاومت البرز

تیم گهرزمین سیرجان که به شدت جایگاه خود در رده سوم جدول را توسط فرش‌آرا تهدید شده می‌بیند، در هفته هفدهم این فرصت را دارد تا جایگاهش در رده سوم را مستحکم کند.

شاگردان افضلی همچنین می‌توانند اختلاف امتیازات با گیتی‌پسند و مس سونگون را کم کنند، تیم اصفهانی و تبریزی بازی‌های دشواری با کراپ و سن‌ایچ دارند و احتمالاً امتیاز از دست دادن این دو تیم وجود دارد.

از سوی دیگر فرش‌آرای مشهد هم در قم روز سختی مقابل شاگردان حسین صبوری خواهد داشت و بهترین فرصت برای گهرزمین است تا با یک پیروزی پرگل مقابل مقاومت البرز وضعیت خود در رده سوم را بهتر کند؛ البته مقاومتی‌ها در بازی مقابل تیم‌های بالای جدولی سختکوش و غیرقابل پیش‌بینی نشان دادند و اگر شاگردان حسین افضلی مهمان پایین جدولی خود را دست کم بگیرند چه‌بسا تنبیه بدی شوند.

پوشاک‌حافظ ساری - فولاد زرند ایرانیان

بازی‌های خانگی، آخرین فرصت‌های تیم‌های پائین‌جدولی برای بقا در لیگ برتر است؛ این وضعیت برای حافظ ساری که تنها چهار امتیاز اندوخته دارد حائزاهمیت است؛ این تیم که نمایش نسبتاً خوبی مقابل سفیرگفتمان داشت حالا میزبان فولادزرند ایرانیان است که هفته قبل بازی خانگی خود را واگذار کرده است.

اوج جذابیت در هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال / مصاف استاد و شاگرد در نصف‌جهان

با توجه به شرایط دو تیم، پوشاک‌حافظ ساری برای ماندن در لیگ برتر محکوم به پیروزی در این بازی است و فولاد زرند هم برای اینکه دوباره در بحران فرو نرود باید میزبان قعر جدولی خود را شکست دهد؛ دیدار دو تیم پوشاک‌حافظ ساری و فولاد زرند ایرانیان با تغییر در ساعت برگزاری، از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۵ همان روز منتقل شد.

کد خبر 715545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.