ورزشکاران قهرمان بهترین الگو برای نسل جوان هستند

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران قهرمان بهترین الگو برای نسل جوان هستند؛ قهرمان واقعی کسی است که آبروی خود را برای کشورش خرج می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدجواد حسینی‌کیا ظهر امروز _پنجشنبه، هفتم دی_ در آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: یک قهرمان در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… پیشتاز و رسالت ورزشکاران در عرصه ورزش نگه داشتن نام ایران و شهر خود است.

وی با تاکید بر اینکه قهرمانان به عنوان پیشتازان جامعه باید در مسیری حرکت کنند که دیگران را پشت سر خود به حرکت درآورند، افزود: قهرمان به معنی الگوی یک انسان کامل در وسط میدان است که باید با عمل خود بتواند در این میدان برای جوانان شخصیتی شاخص شود.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: امروز قهرمانان ما در همه عرصه‌ها می‌توانند با حرکت‌های قهرمانانه خود الگویی برای نسل حال و آینده باشند، قهرمان واقعی کسی است که آبروی خود را برای کشورش خرج می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه همه قهرمانان در هر عرصه‌ای باید آبروی نظام را آبروی خود بدانند، گفت: این رسالت امروز بر گردن همه ما به‌ویژه ورزشکاران قرار دارد، اما به دلیل نقش کلیدی و اساسی ورزشکاران پذیرش بسیاری از امور به عنوان یک الگو از طرف قهرمانان برای جامعه قابل پذیرش‌تر خواهد بود.

حسینی‌کیا تصریح کرد: ورزشکاران باید به این فکر باشند که علاوه بر قهرمانی خود قهرمان‌سازی کنند و در این مسیر به عنوان الگوی جامعه قهرمانان دیگری به این مرز و بوم تحویل دهند.

کد خبر 715542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.