آتش‌نشانان اصفهان ناجی ۴۶۸ شهروند گرفتار در حوادث شدند

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۹۵۵ عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر در آذر سال جاری صورت گرفته است که آتش‌نشانان در اجرای این مأموریت‌ها موفق شدند جان ۴۶۸ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

امید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های آذر ۱۴۰۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در آذر سال جاری، ۴۴۶۶۱ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ماه ۹۵۵ مورد عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی اصفهان صورت گرفته است، افزود: از این تعداد ۳۹۴ مورد آتش‌سوزی و ۵۶۱ حادثه و خدمات ایمنی بوده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: آتش‌نشانان در اجرای این مأموریت‌ها موفق شدند جان ۴۶۸ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

باقری اضافه کرد: به منظور افزایش سرعت امدادرسانی و جلوگیری از خسارات جانی و مالی شهروندان، در آذر سال جاری ۳۱۸ مورد استقرار اطفائیه در نقاط حساس و پرتردد شهر و ۵۳۶ گشت ایمنی برای شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز سطح شهر توسط آتش نشانان انجام شده است.

کد خبر 715289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.