ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قراردادهای پسماند شهرداری‌های قزوین

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از تدوین و ابلاغ اولین نمونه قرارداد همسان پسماند به شهرداری های استان خبر داد.

محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تدوین و ابلاغ اولین نمونه قرارداد همسان پسماند به شهرداری‌های استان خبر داد و اظهار کرد: پس از احصای چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده برای شهرداری‌ها به منظور ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قراردادهای پسماند شهرداری‌ها موضوع تدوین قراردادهای همسان در دستور کار دفتر امور شهری و شوراها قرار گرفت.

وی با اشاره به احصای این نمونه قراداد افزود: با تشکیل کارگروه استانی و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از خبرگان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، برای اولین بار در سطح کشور قرارداد همسانی تدوین شد.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه این نمونه قرارداد که در جلسه اخیر شورای فنی استان مصوب شده شامل موافقت‌نامه، شرایط عمومی و خصوصی است، گفت: این نمونه قرارداد جهت اجرا برای دوره آزمایشی ۲ ساله توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی به شهرداری‌های استان قزوین ابلاغ شد.

اسماعیلی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، تعمیم قرارداد به شهرداری‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تدوین تیپ قرارداد حوزه فضای سبز، عمرانی و استمرار آموزش‌های مربوطه در دستور کار دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قرار دارد.

کد خبر 715278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.