نقش مهم ریش‌سفیدان در انتقال هویت تاریخی و فرهنگی بازار به نسل جدید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انتقال هویت تاریخی و فرهنگی بازاریان به نسل جدید و احساس مسئولیت بزرگان و ریش‌سفیدان بازار در این زمینه، بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان بعد از ظهر امروز _چهارشنبه ششم دی_ در نشست با جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل ضمن تقدیر از همراهی و همکاری این قشر از جامعه در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، به تدابیر انجام‌گرفته در جامعه و بازار اشاره کرد و اظهار داشت: در ۲ سال اخیر تلاش شده با انجام اقدامات لازم مراقبتی و پیش‌گیرانه، احساس آرامش و امنیت در بازار و جامعه تأمین و تضمین شود.

وی در پاسخ به سوالات بازاریان، به افزایش قابل توجه اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان اشاره کرد و افزود: این دسته از اقدامات در افزایش نشاط اجتماعی و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی، مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی بازاریان، انتقال این هویت به نسل جدید را خواستار شد و گفت: احساس مسئولیت بزرگان و ریش‌سفیدان بازار در این زمینه ستودنی و اجرای این امر بسیار لازم و ضروری است.

قاسمیان با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در استان انجام گرفته است، گفت: تمهیداتی برای کاهش هزینه تبلیغاتی نامزدها با بهره‌مندی از امکانات تبلیغاتی موجود در شهرها و همچنین راه‌اندازی ۵ شبکه تلویزیونی شهرستانی برای ۵ حوزه انتخابیه تدبیر شده است.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت، ایجاد رقابت سالم و تلاش برای افزایش رضایت عمومی برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان مد نظر است، تصریح کرد: همکاری و ایفای نقش بازاریان را در این راستا خواستار هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست صمیمی، اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، سوالات و مشکلات خود را با مسئولان استانی در میان گذاشتند.

کد خبر 715247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.