ماجرای ممنوعیت نصب بنرهای ترحیم در ایلام چیست؟

روز گذشته شهرداری ایلام با نصب بنر در سطح شهر با عنوان نامه دادستان عمومی و انقلاب شهر ایلام، نصب هر گونه بنر ترحیم با مضمون حلالم کنید را ممنوع اعلام کرد، خبری که دادستانی آن را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سال ۱۳۹۹ شهرداری ایلام نصب بنر و هرگونه اطلاعیه با عنوان حلالم کنید را ممنوع کرده بود که همان زمان خبرساز شد و با واکنش‌های مختلفی همراه بود، اما این موضوع این روزها در رسانه‌های کشوری و توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و شهرداری نیز پاسخ روشنی نداشته است در عین حال با پیگیری موضوع، شهرداری از مصوبه خود عقب‌نشینی کرده است.

«این نامه وجود خارجی ندارد و آن شماره نامه واقعی نیست»، این را دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام بخشنده می‌گوید و می‌افزاید: این امر مصوبه کمیته پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی بوده که مجری آن دادستانی نبوده و دادستان دستور جمع‌آوری بنرها را نداده است.

با توجه به شرایط بغرنج مالی شهرداری و منفعت مالی شهرداری ایلام از نصب بنرها و آگهی‌های ترحیم، اینک مشخص نیست چه کسی یا کسانی و با چه هدفی، پشت پرده این موضوع هستند که دوباره پس از سه سال آن‌هم با انتساب به دادستانی، نصب بنرها را ممنوع کرده‌اند.

منبع: فارس

کد خبر 715242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.