بهره‌برداری از ۳ زمین چمن مصنوعی در دهه فجر

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: سه زمین چمن مصنوعی کوی اندیشه، کوی سجادیه و کوی حضرت ابوالفضل(ع) منطقه سه اراک در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث سه زمین چمن مصنوعی کوی اندیشه، کوی سجادیه و کوی حضرت ابوالفضل (ع) واقع در محدوده خدماتی منطقه سه اراک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در دست انجام است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت و پیشرفت احداث این سه زمین چمن، افزود: در زمین چمن مصنوعی کوی سجادیه به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع، عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت انجام و برای نصب چمن و فنس آماده شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک اضافه کرد: زمین چمن کوی حضرت ابوالفضل (ع) به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع آماده شده و در مرحله نهایی نصب چمن و فنس توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

رضایی اضافه کرد: سومین زمین چمن مصنوعی در دست احداث واقع در کوی اندیشه با مساحت دو هزار مترمربعی، در مرحله تسطیح، ریگلاژ، بیس ریزی و آسفالت است.

وی تصریح کرد: از آنجا که شهرداری اراک نسبت به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر نگاه ویژه دارد و بر همین اساس ایجاد زمین چمن مصنوعی در این مناطق در دستور کار ویژه مدیریت شهری قرار دارد و در تلاش هستیم که تا ایام الله دهه مبارک فجر، این سه زمین چمن مصنوعی را به بهره برداری برسانیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: با احداث این سه زمین چمن مصنوعی، چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی منطقه سه اراک افزوده خواهد شد.

کد خبر 715117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.