کشف داروهای خارج از شبکه توزیع در شهرستان زابل

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۰ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک واحد صنفی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این واحد صنفی بیش از ۴۰ هزار قرص و داروی غیرمجاز، قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف و واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز و بدون مجوز از سازمان غذا و دارو سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 715107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.