همراهی صنوف استان سمنان با سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم

استاندار سمنان گفت: صنوف استان سمنان، تاکنون همراهی‌های مطلوبی در برهه‌های مختلف در راستای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم داشته‌اند که‌ قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر_ سه‌شنبه پنجم دی_ در نشست با اعضای اتاق‌های اصناف استان سمنان، اظهار کرد: صنوف استان سمنان تاکنون همراهی‌های مطلوبی در برهه‌های مختلف در راستای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم داشتند که این امر قابل تقدیر و تحسین است.

وی افزود: کسبه، بازاریان و اصناف با همراهی مردم می‌توانند در راستای تقویت و تحکیم بیش از پیش اقتدار، امنیت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی، در امر تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نقش آفرینی مؤثر داشته باشند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس سازمان آمار ایران، استان سمنان در حوزه‌های تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همواره از میانگین کشوری پایین‌تر بوده که به واسطه تدین و تعهد مردم ولایتمدار و اصناف استان سمنان است.

هاشمی اضافه کرد: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت و کسب جایگاه اول در استان‌های دارای رشد اقتصادی بدون نفت در سطح کشور از دستاوردهای اقتصادی استان سمنان است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی واحدهای راکد، افزایش ظرفیت تولید و همچنین جلوگیری از تعطیلی حتی یک واحد تعطیلی از زمان حضور در استان سمنان از جمله دیگر دستاوردهای اقتصادی است که در سایه همراهی و همکاری مردم و دست‌اندرکاران امر در استان حاصل شد.

استاندار سمنان گفت: مشارکت قوی، رقابت واقعی و به دور از بداخلاقی همراه با رعایت اخلاق اسلامی، سلامت و امنیت انتخابات چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری بر آن تاکید دارند.

هاشمی افزود: بازاریان، کسبه و اصناف استان همواره در برهه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی خود را از نظام نشان داده و با هوشیاری و آگاهی همواره پای کار بودند که در امر انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز می‌توانند با تبیین و اطلاع رسانی به جامعه مخاطبان خود، حضور در پای صندوق‌های رأی و افزایش مشارکت سیاسی، برگ زرین دیگری بیافرینند.

کد خبر 715099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.