برپایی ۲۵۰ موکب در کرمان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

معاون فرهنگی شهردار کرمان و رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد سالگرد شهید سلیمانی شهرداری کرمان از برپایی ۲۵۰ موکب در گلزار شهدا و سطح شهر کرمان برای برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، عبدالرضا شیخ‌شعاعی با اشاره به انجام اقدامات اساسی برای آماده‌سازی فضای شهر کرمان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: به منظور اسکان زائران مرقد سردار سلیمانی، زائرسرایی در مجموعه پردیسان قائم (عج) در بزرگراه شهید پورجعفری پیش‌بینی شده است.

وی از انجام اقدامات لازم برای برپایی ۲۵۰ موکب با ابعاد متناسب در محدوده گلزار شهدا و سطح شهر در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، خبر داد و افزود: با هماهنگی مکتب شهید سلیمانی، اکران شهری با استفاده از طرح‌های اختصاصی در تابلوهای شهری مدنظر قرار گرفته است.

معاون فرهنگی شهردار کرمان ادامه داد: ساخت اِلمان «دست‌های مهربانی» و فضاسازی تابلوهای سطح شهر با تصاویر شهید حاج‌قاسم سلیمانی، انجام تبلیغات برای بازدید از بناهای تاریخی و اماکن دیدنی شهر کرمان از دیگر اقدامات لازم برای میزبانی از زائران است.

وی به برپایی تور گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی و نصب ۴۰ عدد تابلو در ورودی شهر از سمت زرند و ماهان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، باجه‌های راهنمای زائر و گردشگر در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان، ورودی‌های شهر و گلزار شهدا مستقر خواهند شد.

شیخ‌شعاعی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن دهه مقاومت با ولادت حضرت زهرا (س)، فضاآرایی شهر کرمان متناسب با این مناسبت‌ها خواهد بود.

کد خبر 715022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.