رفع مشکل اراضی ۱۸ هکتاری محله دهنو در کارگروه ویژه/ اصفهان به سوی هوشمندی حرکت می‌کند

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوع اراضی ۱۸ هکتاری فضای سبز ورودی دهنو معضل برخی اهالی منطقه ۲ شهرداری است، گفت: این موضوع باید در کارگروه ویژه پیگیری شود و اهالی محله نیز کمک کنند تا ورودی این محله شکل خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه سه‌شنبه _پنجم دی_ در دیدار با اهالی منطقه ۲ شهرداری اصفهان در قالب برنامه «مردم سلام» اظهار کرد: بخش عظیمی از مطالبات اهالی این منطقه رسیدگی شده است و درخواست‌های شخصی نیز به صورت جدا پیگیری شد.

وی با بیان اینکه موضوع اراضی ۱۸ هکتاری فضای سبز ورودی دهنو معضل برخی اهالی منطقه ۲ شهرداری است، افزود: این موضوع باید در کارگروه ویژه پیگیری شود و اهالی محله نیز کمک کنند تا ورودی این محله شکل خوبی داشته باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به هزینه پروانه ساختمانی گفت: تا دو طبقه تراکم در اصفهان هزینه زیادی را به همراه ندارد و رایگان است، اما از طبقه سوم ضریب پیدا می‌کند.

قاسم‌زاده با اشاره به بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال جاری ادامه داد: شهرداری بودجه دولتی ندارد و دولت تنها برای بعضی از پروژه‌های خاص همچون قطار شهری ۳۰۰ میلیارد تومان کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نگهداری شهر و تأمین منابع هزینه‌های بسیاری را لازم دارد، از این‌رو انتظار می‌رود با حداقل هزینه ممکن شهر را اصلاح کنیم.

شهردار اصفهان گفت: تکمیل ادامه خط یک مترو اصفهان حداقل یک سال زمان نیاز دارد و اعتبارات مورد نیاز آن در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان در حال حرکت به سوی شهر هوشمند است، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «اصپاک» زمان تحویل بازیافت را مشخص کنند و سپس پسماند خشک خود را در منزل تحویل دهند، همچنین استفاده از این برنامه مشوق‌هایی از جمله بیمه آتش‌سوزی منزل را به‌همراه دارد.

کد خبر 714996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.