بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن چابهار

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان چابهار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مهرداد بذرپاش امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از بازدید و افتتاح چند پروژه در زمینه حمل‌ونقل ریلی، بندری و بزرگراهی از سایت طرح نهضت ملی مسکن نخل در شهرستان چابهار مشتمل بر دو هزار و ۱۱۰ واحد مسکونی که ساخت آن سال ۱۴۰۰ توسط پیمانکاران و تعاونی‌ها آغاز شده است، بازدید کرد.

در شهر چابهار ۵ سایت با مساحت ۴۳۲ هکتار و ۱۸ هزار و ۲۹ واحد در دست ساخت قرار دارد که آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن نخل چابهار از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است.

همچنین به مساحت ۱۸۰۰ هکتار توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اراضی با ظرفیت واحد پذیری ۶۶ هزار واحد تأمین شده است که بیش از برنامه ۴ ساله این اداره کل محسوب می‌شود.

عملیات تأمین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) برای همه طرح‌های حمایتی مسکن در حال انجام است و مراحل امکان‌سنجی و تصویب پهنه‌های پیشنهادی هشت کانون جمعیتی به مساحت ۱۱۵ هزار هکتار انجام شده است.

کد خبر 714950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.