۲۳ یادواره‌ شهدای امنیت در استان خوزستان برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به برگزاری ۲۳ یادواره شهدای امنیت، گفت: برگزاری یادواره‌ها تا رسیدن به کنگره شهدای استان در اسفند ماه ادامه دارد، که مجموع کل شهدای استان و شهدای نیروی انتظامی که در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان شهید شده‌اند را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در حاشیه یادواره شهدای شهرستان اهواز در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی ۶۲۳ شهید را تقدیم انقلاب و امنیت کرده لذا بر اساس این از مهر ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حدود ۲۳ مورد یادواره را در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم که امروز در شهرستان اهواز و شهرستان دزفول دو مورد از این یادواره‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری یادواره‌ها تا رسیدن به کنگره شهدای استان در اسفند ماه ادامه دارد، که مجموع کل شهدای استان و شهدای نیروی انتظامی که در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان شهید شده‌اند را در بر می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مجموع شهدای نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار نفر است که بالای ۸۰ درصد از آنها در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان بوده است.

وی تصریح کرد: امروز یادواره شهدای اهواز یادواره‌ای خاص است چون جدای از شهدای اهواز مراسم ۱۱ نفر از کارکنانی که اخیراً در شهرستان راسک شهید شده‌اند نیز در بر می‌گیرد.

میرفیضی با اشاره به این موضوع که همه شهدا بر گردن ما حق دارند گفت: یادواره شهدا در واقع یادآوری برای من و همکارانم است تا بدانیم این شهدا انتظار دارند که ما راه آن‌ها را ادامه بدهیم و از آن مهم‌تر خادم خوبی برای مردم، خاصه مردم استان خوزستان باشیم.

وی توضیح داد: افتخار پلیس این است که خادم بهترین مردم دنیاست و در جغرافیای استانی هم باز افتخارمان این است که خادم مردم استان خوزستان هستیم.

کد خبر 714938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.