برقراری ۳۰ هزار اتصال فیبر نوری در استان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به ۳۰ هزار اتصال فیبر نوری در استان گفت: با حرکت‌های نوآورانه حوزه ستادی مخابرات ایران مجموعه مخابرات از یک حوزه اپراتوری به بخش سرویس محور و دارای خدمات ارزش افزوده تبدیل شده است.

رحیم فلاح زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان بیش از ده هزار کیلومتر فیبر نوری موجود است، با توجه به حوزه گستردگی حوزه‌های کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

وی افزود: ۳۰ هزار اتصال فیبر نوری در استان متصل و حدود ۴ هزار دایری در نقاط مختلف انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اضافه کرد: بافت خاص استان خوزستان حرکت قوی‌تر و توانمند را می‌طلبد که با حرکت‌های نوآورانه حوزه ستادی مخابرات ایران مجموعه مخابرات از یک حوزه اپراتوری به بخش سرویس محور و دارای خدمات ارزش افزوده تبدیل شده است.

فلاح زاده تاکید کرد: شرکت مخابرات ایران با اقدامات انجام شده به یک شرکت دیجیتال محور تبدیل خواهد شد و با توجه به اینکه تمام اقتصاد دنیا بر بستر ICT است، شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و صنایع کوچک می‌تواند از حوزه تحقیقات و نوآوری شرکت مخابرات ایران استفاده کرده و بخشICT کشور را به جایگاه شایسته خود ارتقا دهد.

کد خبر 714918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.