از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد

آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» هم‌زمان با سراسر کشور در سالن آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در این مراسم که امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ با حضور امام جمعه، استاندار، رئیس دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و پیام‌نور استان برپا شد، مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» شامل سخنان رهبر معظم انقلاب رونمایی شد.

از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد

«ره‌نامه» دوره کامل حکومت‌داری و حکمرانی اسلامی از فرمایشات رهبری در سطوح مختلف است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم اظهار کرد: کتاب به‌طور دقیق رفیق همیشگی انسان است و یکی از بهترین راهنماها برای انسان است.

وی افزود: اثر نشر اندیشه‌های مردان بزرگ و افکار چهره‌های تاریخ‌ساز نه تنها برای نسل فعلی که برای نسل‌های آتی نیز ادامه دارد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» یک دوره کامل حکومت‌داری و حکمرانی اسلامی از فرمایشات رهبری در سطوح مختلف است که برای همه قابل استفاده است.

وی افزود: کسانی که در طول تاریخ دوست دارند اسلام را به‌طور عملی در زندگی و حکمرانی به آن توجه داشته باشند، می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد

«ره نامه» نقشه راه است

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه «ره نامه» راهنمای خوبی برای اساتید و دانشجویان است، به اهمیت نقش دانشگاه در آینده و شخصیت کاری اشاره کرد و گفت: چرخه دانشگاه نقش مهمی در شکل‌گیری آینده ما دارد و در آینده کاری ما نقش دارد.

وی با اشاره به خصوصیات منحصربه‌فرد رهبر انقلاب گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای وارسته، مطلع، اهل علم و هنر و شعر و متخصص در همه حوزه‌ها است و در بین رهبران دنیا کسی را نزدیک ایشان نمی‌بینیم.

استاندار کرمان ادامه داد: در این مجموعه که شامل نظرات رهبری در طول بیش از ۳۰ سال است، وظایف و مسئولیت‌ها را بیان کرده و نقشه راه است.

از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد

مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» شامل عناوینی چون: جوان - تفکر، عقلانیت و آزاداندیشی، ایمان، توحید - دین، دنیا و آخرت، نبوت، قرآن، پیامبر، ولایت و تشیع، امامان معصوم، ولایت فقیه، عاشورا، حوزه و روحانیت، امام خمینی (قدس سره)، انقلاب اسلامی، آزادی و استقلال، عدالت، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، روشنفکری، غرب‌شناسی، دشمن‌شناسی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، آرمان‌گرایی و بسیج، زندگی جهادی، بصیرت، اخلاق و تربیت، شهروند تراز انقلاب اسلامی، نماز، معنویت و مسجد، سلامت و ورزش، رسانه و فضای مجازی، هنر، کار و تلاش، علم و فناوری، زن و خانواده، همسرگزینی و همسرداری، هویت ملی، بیداری اسلامی، فلسطین، تمدن نوین اسلامی و مهدویت است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد

از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد

کد خبر 714887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.