جشنواره شهید رجایی فرصتی برای اصلاح فرآیندهای ناکارآمد اداری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای نهادینه‌سازی فرهنگ بهبود عملکرد، فرهنگ تحول‌خواه در نظام اداری، تقویت اراده کارکنان، همچنین اصلاح فرایندها و روندهای ناکارآمد اداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا قاسمی امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی اصفهان اظهار کرد: امروز به امید خداوند متعال و به برکت خون ۲۴ هزار شهید استان بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان را آغاز می‌کنیم، این همه‌ساله به منظور قدردانی از عملکرد دستگاه‌ها و کارکنان دولت در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ بهبود عملکرد، فرهنگ تحول‌خواه در نظام اداری، تقویت اراده کارکنان، همچنین اصلاح فرآیندها و روندهای ناکارآمد اداری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان ادامه داد: ارزیابی عملکرد اجرایی دستگاه‌های استان بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیرت خدمات کشوری انجام می‌شود و در آن از دستگاه‌های اجرایی و برگزیدگان خدمت در استان تقدیر به عمل می‌آید.

قاسمی تصریح کرد: البته لازم به ذکر است فرآیند انتخاب برگزیدگان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ابداعی انجام شده و این شاخص‌ها می‌تواند گویای تمام زوایای خدمت‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی نباشد.

وی افزود: فرایند ارزیابی در این دوره بر اساس دستورالعمل با همکاری تعدادی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است که بر خود لازم می‌دارم از مدیران آن دستگاه‌ها تشکر کنم. در این ارزیابی ستاد اقامه نماز، اداره کل بهزیستی، اداره کل محیط زیست استان، اداره کل امور اقتصادی دارایی، اداره کل فناوری اطلاعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همکاری کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: فرایند ارزیابی و دقت آن بر عهده معاون سازمان بوده که به این وسیله از زحمات ایشان تقدیر می‌کنم.

کد خبر 714842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.