بهره‌برداری از پروژه روشنایی بوستان محله جلالان در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان، از آغاز بهره‌برداری از پروژه محله‌محور روشنایی بوستان محله جلالان خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس وعده‌ای که در نشست با اهالی محله جلالان داشتیم، قول تکمیل پروژه روشنایی بوستان محله جلالان را در مدت کمتر از یک ماه به شهروندان محله داده بودیم.

وی افزود: پروژه روشنایی بوستان محله جلالان با اجرای بیش از ۵۰۰ متر گودبرداری، غلاف‌گذاری و ایجاد ۱۱ شعله روشنایی بر اساس استانداردهای اجرایی روشنایی پارک‌ها و طرح ارائه شده مدیریت نگهداری و تعمیرات شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال اجرا شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پیاده‌رو و جداسازی‌های بوستان محله جلالان که با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده بود و در ادامه تکمیل آن با استقرار و نصب المان‌های پارکی همچون نیمکت و سطل زباله، شرایط کیفی بهتری برای بهره‌برداری از این بوستان فراهم شده است.

بهره‌برداری از پروژه روشنایی بوستان محله جلالان در ناژوان

قائلی گفت: در هم‌اندیشی که با معتمدان محله جلالان داشتیم همکاران مدیریت ناژوان پیشنهاد کردند که با توجه به اقدامات انجام شده در راستای نام‌گذاری بوستان محله جلالان بر اساس نظر اهالی و هویت و بافت اجتماعی محله، نام بوستان بر اساس پیشنهاد ساکنان انتخاب، پیگیری، تصویب و در نهایت تابلوگذاری شود که مقرر شد اقدامات لازم با همکاری متقابل انجام شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم در مسیر خدمت به شهروندان با تلاش همه‌جانبه همکاران کارنامه‌ای قابل قبول و رضایت‌بخش به جای گذاریم و در ادامه تحقق این شعار درباره پیگیری مطالبه شهروندان، وفای به عهدها و ارائه خدمت بر اساس وظایف و رسالت‌های سازمانی، گام برداریم، همچنین امیدواریم با همکاری دوسویه مردم و مجموعه مدیریت شهری در ناژوان، اهداف یکی پس از دیگری محقق شود.

کد خبر 714754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.