حفاظت از مراکز ذخیره گندم بخش مهم پدافند غیرعامل زیستی است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: حفاظت از مراکز ذخیره گندم بخش مهم پدافند غیرعامل زیستی بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد حسن پستی شامگاه _دوشنبه چهارم آذر_ در بازدید از کارخانجات تولید آرد و انبار مکانیزه ۲۰ هزار تنی اداره کل غله، ضمن ابراز رضایت از ذخیره سازی گندم و قدردانی از اقدامات اداره کل غله در زمینه پدافند غیرعامل اظهار کرد: حفاظت از زیرساخت‌ها و مرکزهای ذخیره و تأمین گندم به عنوان مراکز ثقل مایحتاج مردم در این استان، یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه پدافند غیرعامل است و ذخیره سازی گندم و آرد استان اردبیل در شرایط مطلوب قرار دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل افزود: تأمین مایحتاج عمومی مردم به خصوص ذخیره‌سازی غله و گندم از نیازهای مهم جامعه محسوب شده و امنیت، حفاظت و ایمنی مراکز ذخیره سازی کالای استراتژیک گندم و کارخانجات آردسازی از منظر پدافند غیرعامل بسیار ضروری و با اهمیت است و در این راستا هیچ‌گونه مشکلی در ذخیره سازی و تأمین کالاهای استراتژیک در استان وجود ندارد.

وظایف اداره کل غله حساس و استراتژیک است

علی نوبخت مدیرکل غله استان اردبیل نیز در حاشیه این بازدید افزود: ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی و گندم از مصادیق بارز موضوع پدافند غیرعامل است و وجود ذخایر در مواقع لزوم و بحران احتمالی در تنظیم بازار و تأمین سبد خانوار حائز اهمیت است که در این راستا اداره کل غله استان همواره برای تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک پای کار بوده و هیچ‌گونه کمبود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نوبخت به وظایف حساس و استراتژیک اداره کل غله در ذخیره سازی، تأمین و توزیع گندم، آرد، نان و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال جاری ذخیره سازی گندم در استان مطلوب بوده و مقدار مورد نیاز استان در سال جاری و سال بعد ذخیره شده است.

کد خبر 714739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.