گرامی‌داشت شخصیت‌های تأثیرگذار فرهنگ‌سازی شود/ لزوم معرفی الگو به جوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فرهنگ‌سازی برای گرامی‌داشت شخصیت‌های تأثیرگذار را ضروری دانست و گفت: برخی شخصیت‌ها در تاریخ کشور تمدن‌ساز بوده و هستند که حاج قاسم سلیمانی از جمله شخصیت‌های مردمی و تمدن‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه _دوشنبه چهارم دی_ در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با محوریت گرامی‌داشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شخصیت‌های الگو و تأثیرگذار در تاریخ کشور ما قله‌هایی هستند که جوانان را به‌سمت اهداف متعالی فرا می‌خوانند و سردار سلیمانی نیز چنین جایگاهی در بین ملت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه برخی شخصیت‌ها در تاریخ کشور تمدن‌ساز بوده و هستند که حاج قاسم سلیمانی از جمله شخصیت‌های مردمی و تمدن‌ساز است، افزود: نبود قهرمان، یکی از مهم‌ترین بحران‌ها در بین ملت‌های جهان است و ملتی که قله‌ها در چشم‌اندازش موجود نباشد به ذلت و حقارت دره‌ها، تمکین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به ارادت خالصانه و قلبی آحاد ملت به سردار سلیمانی، ادامه داد: حضور جمعیت چند ده میلیونی در تشییع پیکر این شهید، رأی قلبی مردم به انقلاب و نظام اسلامی و اعتقاد به راه تمدن‌ساز شهید سلیمانی است.

اهمیت برگزاری مردمی بزرگ‌داشت شهید حاج قاسم سلیمانی

قاسمیان با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی مردمی و برخواسته از بطن مردم بود، تصریح کرد: برگزاری بزرگ‌داشت این شهید به‌صورت مردمی هم‌زمان با سالگرد شهادتش مورد تأکید است.

وی با تأکید ویژه بر مسؤولیت مهم آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها مبنی بر انتقال آرمان مقاومت به نسل جدید، اظهار کرد: گرامی‌داشت هفته مقاومت و اجرای برنامه‌های مؤثر، تکلیف اعتقادی تمامی مدیران استان اردبیل است.

گفتنی است، از روز ۱۲ تا ۱۷ دی به‌عنوان هفته مقاومت برنامه‌های مختلفی با حضور اقشار مختلف مردم و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی و الگوبرداری از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

کد خبر 714731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.