برگزاری ۵۰۰ برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی در کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همزمان با نهم دی، بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در سطح ادارات استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن نهم دی‌ماه صدها برنامه اجرایی، تبیینی، فرهنگی و در بخش‌های دیگر برای این روز در سطح استان برنامه‌ریزی شده که اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با نهم دی ماه بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در سطح ادارات استان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها با موضوع بصیرت و فتنه و پیوست مساله فلسطین، غزه و مقاومت برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: برگزاری مراسم محوری و عمومی یوم‌الله نهم دی در ۵۰ نقطه سراسر استان کردستان از مهم‌ترین برنامه‌های این روز در استان کردستان است.

سادات به اهمیت پوشش رسانه‌ای این برنامه اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های تخصصی با حضور کارشناسان خبره استانی در صدا و سیما، تجلیل از شهدای شاخص فتنه ۸۸، برگزاری همایش بصیرتی علمای اهل سنت و تشیع در ایام هفته بصیرت، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، عکس و کتاب و برگزاری همایش‌های شعر در سطح استان از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی در روز بصیرت و آگاهی، خاطرنشان کرد: تجلیل از چهره‌های ویژه جهاد تبیین، برگزاری مراسم زنگ بصیرت در مدارس استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر توسط اعضای ستاد برگزاری یوم‌الله نهم دی ماه در استان کردستان برنامه‌ریزی شده که به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 714655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.