تخفیف ۷۰ درصدی هزینه واگذاری زمین دولتی در جنوب کرمان

در نشست مشترک مدیران کل ثبت اسناد و بنیاد مسکن استان کرمان مقرر شد ساکنان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان از تخفیف ۷۰ درصدی در واگذاری زمین دولتی برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک، سیدمهدی هاشمی مدیر کل ثبت استان با اشاره به محرومیت مناطق جنوبی و نقش ویژه صدور اسناد مالکیت در توسعه این مناطق، اظهار کرد: اهالی روستاهای این مناطق با توجه به وقوف بر مزایای سند مالکیت، استقبال خوبی از اقدامات قرارگاه حدنگاری داشته‌اند.

وی افزود: به یاری خداوند و همزمان با هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی، چهار هزار فقره سند مالکیت روستایی شهرستان جازموریان صادر می‌شود.

مهدی محمدی مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان نیز در این نشست مشترک گفت: در زمینه صدور اسناد مالکیت روستاهای مناطق جنوبی آماده حداکثر مساعدت و همکاری هستیم تا خاطره‌ای ماندگار برای اهالی شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته استان به یادگار بماند.

در این جلسه مقرّر شد چنانچه ساکنان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان که پیش از تحویل و تحول اراضی به بنیاد مسکن در اراضی ملی و دولتی با کاربری مسکونی ساخت و ساز و احداث اعیانی نموده‌اند، تا پایان هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی نسبت به دریافت برگ واگذاری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام کنند، از تخفیف ۷۰ درصدی مبلغ اراضی تصرفی بهره‌مند شوند.

کد خبر 714364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.