فراجا از پشتیبانی معنوی شهدا بهره‌مند است

امام جمعه قزوین گفت: فراجا علاوه بر اینکه مملکت را از امنیت برخوردار کرده‌، از پشتیبانی معنوی شهدا و برکت آن‌ها بی‌بهره نیست و یکایک کارکنان این مجموعه سرباز ارزشمند و فعال مقاومت اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز -یکشنبه سوم دی- در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور که در دفتر امام‌جمعه قزوین صورت گرفت، اظهار کرد: شما و همکار غیورتان در عرصه جهاد درون‌مرزی و برون‌مرزی و در راستای منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت شبانه‌روزی می‌کوشید و این مایه افتخار است.

وی اضافه کرد: استان قزوین با پیشینه دیرینه ایمانی، مذهبی و مکتب اهل بیتی است، شهید بابایی، شهید ابوترابی، مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، مرحوم آیت‌الله شالی، شهید لشگری و شهید رجایی از جمله سرمایه‌های معنوی استان قزوین هستند که همواره بر روحیات مردم ما اثر مثبت مستمری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شغل شریفی که شما و همکاران گرامی‌تان دارید، در حقیقت همان چیزی است که در دین به عنوان محور اساسی معرفی شده است، خدای متعال زمانی که جغرافیای جهان را نشان می‌دهد، می‌فرماید کعبه محل نشر امنیت است، هر کس با آنجا هماهنگ باشد در امان خواهد بود.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: رسول اکرم (ص)، انبیای عظام، ائمه (ع) و علی‌الخصوص امیرالمؤمنین (ع) پایه‌گذار امنیت قرآنی و ماندگار بودند، شما و یاران‌تان نیز سربازان امام زمان (عج) و فعالان این عرصه هستید.

وی یادآور شد: فراجا علاوه بر اینکه مملکت را از امنیت برخوردار کرده‌، از پشتیبانی معنوی شهدا و برکت آن‌ها بی‌بهره نیست و یکایک کارکنان این مجموعه، سرباز ارزشمند و فعال مقاومت اسلامی هستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در استان قزوین مدیران با یکدیگر همراه و همدل هستند و دغدغه مشترکی برای تأمین امنیت مردم دارند، محورهای مواصلاتی استان ما به‌دلیل حجم تردد بالا می‌تواند حادثه‌خیز باشد، اما مدیریت خوبی اعمال می‌شود و مردم احساس امنیت می‌کنند و این امنیت روز به روز بیشتر شود.

کد خبر 714333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.