خدمت‌رسانی مطلوب اولویت اوقاف و امور خیریه سمنان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در اولویت اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز _یکشنبه سوم دی_ در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، اظهار کرد: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در اولویت اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان است.

وی افزود: مسئولان در جمهوری اسلامی و در دولت مردمی هیچ شانی به جز خادمی مردم برای خود قائل نیستند و خدمات‌رسانی مطلوب به مراجعان در اولویت کارها قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ما این است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه‌سار ولی امر مسلمین در اداره کل اوقاف و امور خیریه مشغول به فعالیت هستیم و در حوزه‌های سه گانه موقوفات، امامزادگان و قرآنی فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در همه حوزه‌ها نسبت به ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی اقدام شود تا هیچ ارباب رجوعی، ناراضی از این اداره خارج نشود.

علیزاده تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کردند، یکی از عوامل مهم بحث اطلاع‌رسانی است و باید تلاش داشته باشیم تا نسبت به تبیین دستاوردهای نظام بیش از گذشته اقدام کنیم.

وی تلاش بیشتر در این حوزه را یکی از عوامل مؤثر امید آفرینی در جامعه دانست و گفت: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد شبهات دروغین میان مردم یا بزرگنمایی نقاط ضعف کوچک، اعتماد مردم به نظام را کم کند و اگر ما اطلاع‌رسانی دقیقی از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف ارائه کنیم، نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

کد خبر 714298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.