روشنایی محلات کم برخوردار بندرعباس تامین شود

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری، روشنایی و نورپردازی محلات کم‌برخوردار شهر بندرعباس را تامین کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراحی صبح امروز _یکشنبه سوم دی_ در یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: نباید شکستگی لوله‌های شبکه آب شهری، چندان به طول بینجامد که مردم دچار مشکل شوند.

وی افزود: زندگی، امرار معاش و معیشت مردم به آب گره خورده است. نباید یک قطعی آب در شهر بندرعباس مردم را نگران و سردرگم کند. به عنوان مثال مدارس ما نیاز به آب ندارد و خانه‌ها همچون روستا نیستند که اگر آب قطع شود سراغ رودخانه یا چشمه بروند. این غیرقابل قبول است که چهار، پنج روز مشکل بی آبی داشته باشیم، بعد بگوییم مشکل شکستگی لوله‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: ضروری است آبفا، ترمیم و تعویض لوله‌های شکسته را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد. شهروندان نیاز مبرم به آب دارند و این مواقع با ما تماس می‌گیرند.

حجت‌الاسلام حیدری ادامه داد: از آبفا درخواست داریم اقدامات لازم را انجام دهد تا دیگر شاهد شکستگی طولانی مدت لوله‌های آب شرب در شهر نباشیم.

وی همچنین خطاب به شهردار بندرعباس، خواستار تأمین روشنایی مناطق مختلف شهر شد و اضافه کرد: مردم به خاطر گرمای زیاد در روز کمتر در شهر رفت و آمد دارند و پس از غروب آفتاب برای تفریح و خرید، از خانه‌های خود خارج می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تأمین امنیت در شب مستلزم تأمین روشنایی مناطق مختلف بندرعباس است، اقدامات خوبی صورت گرفته است، البته کم و کاستی‌هایی نیز هم وجود دارد که باید دست به دست هم دهیم و به شهرداری کمک کنیم.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: نورپردازی موضوع خوبی است، چراکه شادابی به همراه دارد. حق مردم محلات کم‌تر توسعه این است که روشنایی و نورپردازی این محلات تأمین شود.

کد خبر 714174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.