اجرای طرح حدنگاری ۱۲ شهرستان استان  تا پایان سال

استاندار چهارمحال و بختیاری از حدنگاری چهار شهرستان استان خبر داد و گفت: تا پایان سال حدنگاری ۱۲ شهرستان به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز- شنبه دوم دی‌ماه- در نشست با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تحویل ۲۲ سند مالکیت اراضی کشاورزی به مردم روستای شیخ شبان خبر داد و اظهار کرد: مردم روستا شیخ شبان مردمانی متدین، انقلابی و ایثارگر هستند و در تعیین تکلیف اراضی این روستا تصمیم انقلابی گرفته شد، و امید می‌رود در راستای تعیین تکلیف سایر اراضی استان نیز اقدام انقلابی صورت گیرد.

وی با اشاره به دومین حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، افزود: حضور میدانی و ارتباط مستقیم با مردم به اجرای کارها سرعت می‌بخشد و در حوزه سند و ثبت در استان کار جهادی و جهش رقم خورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از انجام حدنگاری چهار شهرستان استان خبر داد و افزود: تا پایان سال کار حدنگاری ۱۲ شهرستان به اتمام خواهد رسید و تاکید می‌کنم این کار سرعت داده شود.

حیدری ادامه داد: تعیین تکلیف اسناد باعث امیدآفرینی، کاهش اختلافات، اشتغال‌زایی، کاهش پرونده‌های قضائی، وفاق اجتماعی، کم شدن مهاجرت و حاشیه نشینی و آرامش می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس توافق با بنیاد مسکن کشور در تهیه نقشه اقدامات خوبی را رقم زدیم، صدور اسناد روستایی به صورت رایگان صورت می‌گیرد و امید می‌رود در آینده نزدیک تمام روستاهای کشور داری سند شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به کمبود زمین در استان، تعیین تکلیف زمین‌های بلاصاحب به این کمبود زمین کمک کند، اگر در خصوص هزینه صدور سند برای همه کشور نسخه واحدی پیچیده نشود باید نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم داشت و این باعث انگیزه مردم می‌شود.

کد خبر 714121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.