خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات است

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات است و به این منظور باید مصارف تکلیفی بانک‌ها از مصارف عمومی تفکیک شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه دوم آذر_ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت و یوم‌الله ۹ دی، اظهار کرد: باید از اتفاقات درس بگریم و طوری رفتار نکنیم که به عاقبت بدی دچار شویم و این همان بصیرت است.

وی افزود: به دنبال برقراری عدالت در توزیع اعتبارات استان هستیم، بنابراین کارگروه‌های تخصصی شورای برنامه‌ریزی، اقدامات کارشناسی برای طرح‌ها را به صورت دقیق دنبال کنند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات است و به این منظور باید مصارف تکلیفی بانک‌ها از مصارف عمومی تفکیک شود.

حسین‌نژاد با اشاره به لزوم جذب تسهیلات مختلف از جمله تبصره ۱۸، تصریح کرد: برنامه دستگاه‌ها برای جذب این تسهیلات تا پایان هفته اعلام شود، اعتبارات وزارت نفت از محل سفر ریاست‌جمهوری به خراسان شمالی به نام است و عمومی نیست و باید در پروژه‌های مشخص هزینه شود.

وی اضافه کرد: به‌منظور افزایش جذب بودجه همراه با مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد دیدار خواهیم داشت و این وزیر را به استان دعوت خواهیم کرد.

کد خبر 713970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.