کشور نیازمند ورود جوانان به عرصه تولید است

استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه زمینه ورود به کارخانه و موسسات تولیدی فراهم است جوانان می بایست از استخدام در امور اداری باید فاصله بگیرند چرا که کشور بیشتر به ورود جوانان در تولید نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در دوازدهمین میز خدمت استاندار فارس، ویژه جوانان و دانشجویان که پیش از ظهر امروز_ جمعه یکم دی_ در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در این میز خدمت جوانان و دانشجویان پاسخگوی خدمت به چهل نفر از جوانان و دانشجویان استان بودیم.

وی اشتغال را یکی از اصلی ترین دغدغه جوانان عنوان کرد و افزود: در این مدت تلاش شد جوانان را به سمت اشتغال در واحدهای تولیدی سوق دهیم و با توجه به اینکه خوشبختانه زمینه ورود به کارخانه و مؤسسات تولیدی فراهم است جوانان می‌بایست از استخدام در امور اداری باید فاصله بگیرند؛ چرا که کشور بیشتر به ورود جوانان در تولید نیازمند است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه اکثر افرادی که اهل کار هستند، در کمترین زمان ممکن جذب کارخانه‌ها می‌شوند، اظهار امیدواری کرد: فرهنگِ تولید و کار، در کشور رونق بیشتری پیدا کند.

ایمانیه اضافه کرد: میز خدمت ویژه دانشجویان و جوانان از برنامه‌هایی است که در پایان هر ماه در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به آنها برگزار می‌شود و این برنامه به صورت منظم در دستور کار است.

در این میز خدمت که با حضور و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان و مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد، مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این برنامه دو ساعته و در دیدار چهره به چهره با جوانان و دانشجویان، پاسخگوی پرسش‌ها و مطالبات آنان بود.

محمود نجابت در این برنامه ضمن دیدار و گفت و گو با جمعی از جوانان و دانشجویان، دغدغه‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این میز خدمت افزود: اغلب مراجعه‌های امروز در زمینه‌های مختلف دانشجویی، آموزشی، رفاهی، اشتغال، نقل و انتقالات و دیگر موارد مرتبط با جوانان و دانشجویان بود.

مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: میز خدمت جوانان و دانشجویان با هدف تلاش در راستای ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک تر میان مسؤولان، جوانان و دانشجویان برگزار می‌شود.

کد خبر 713885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.