گیتیزن‌ها در سواحل‌جنوب به قهرمانی نزدیک‌تر شدند/ خروج گهرزمین از بحران در نبرد اصفهانی‌ها

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های بالانشین گیتی‌پسند و مس سونگون به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز _جمعه یکم دی_ با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در پایان تیم‌های مدعی بالای‌جدول توانستند حریفان خود را شکست دهند اما همچنان اختلاف گیتی‌پسند با مس سونگون در جایگاه‌های اول و دوم حفظ شد.

فرش‌آرا مشهد ۷️⃣ - ایرالکو اراک ۲

وحید ندری، سینا اسدی (سه‌گ)، سجاد امانی، حامد عبدالهی و قدرت بهادری برای فرش‌آرای مشهد گلزنی کردند و دانیال گیولی و محمدرضا محبی زننده دو گل آلومینیوم اراک بودند. همچنین امیرحسین زینعلی از آلومینیوم اراک با دریافت کارت‌قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

سن‌ایچ ساوه ۳⃣ - شهرداری ساوه ۲

دربی ساوه میان سن‌ایچ و شهرداری را سن‌ایچ برنده شد، برای سن‌ایچ علی مروتی، مهدی اسدشیر و سامان قزوینی‌پور گل زدند و عرفان حسین‌زاده به‌همراه حمیدرضا مرادیان برای شهرداری گلزنی کردند تا سن‌ایچ به بالای جدول نزدیک‌تر شود.

کراپ الوند ایرانیان صفر - گهرزمین سیرجان ۱

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، دو تیم بحران‌زده کراپ الوند و گهرزمین با سرمربیان اصفهانی خود به‌مصاف یکدیگر رفتند و گهرزمین با فقط یک‌گل به پیروزی ارزشمند خارج‌ازخانه دست پیدا کرد. بهروز اسدی زننده تنها گل گهرزمین مقابل کراپ الوند بود.

سفیرگفتمان تهران ۲ - پوشاک‌حافظ ساری صفر

در نبرد میانه‌جدولی‌های لیگ برتر، سفیرگفتمان تهران با دو گلی که مرتضی فرزانیان وارد دروازه پوشاک‌حافظ ساری کرد به سه امتیاز خانگی دست پیدا کرد و موفق شد با دست پر از زمین بیرون بیاید.

فولادزرند ایرانیان ۲️⃣ - آناصنعت پاسارگاد قم ۳

در تقابلی که میان تیم‌های فولادزرند ایرانیان و آناصنعت پاسارگاد قم برگزار شد، فولادی‌ها در خانه متحمل شکست شدند و آناصنعت یک پیروزی مهم دیگر به‌دست آورد. ابوالفضل حسینی و امین نصرالله‌زاده گلزنان فولادزرند بودند و گل‌های آناصنعت هم توسط مسعود عباسی، سعید قاسمی و علیرضا وفایی به‌ثمر رسید.

مقاومت البرز ۱ - مس سونگون ورزقان ۳

مس سونگون یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را برگزار کرد و در تهران مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسید. سینا هادیان زننده تک‌گل مقاومت بود و مس سونگون ورزقان با گل‌هایی که مهدی جاوید، بهروز عظیمی و حسین سبزی ثبت کردند به پیروزی ارزشمندی رسید و اختلاف خود را با گیتی‌پسند حفظ کرد.

پالایش‌نفت بندرعباس صفر - گیتی‌پسند اصفهان ۲

تیم فوتسال گیتی‌پسند در بندرعباس مقابل تیم چغر و سرسخت پالایش‌نفت کار دشواری داشت اما توانست با زدن دو گل که علیرضا عسگری و محمدحسین درخشانی به‌ثمر رساندند و همچنین ثبت کلین‌شیت، صدر جدول را همچنان دودستی از آن خود کند و یک‌گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند با ۴۶ امتیاز صدرنشین و مس سونگون با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. همچنین تیم‌های مقاومت البرز و پوشاک‌حافظ ساری نیز پس از به‌دست آمدن نتایج هفته شانزدهم، قعرنشینان جدول رده‌بندی هستند.

گیتیزن‌ها در سواحل‌جنوب به قهرمانی نزدیک‌تر شدند/ خروج گهرزمین از بحران در نبرد اصفهانی‌ها

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به‌شرح زیر است:

جمعه ۸ دی‌ماه | ساعت ۱۶:

ایرالکو اراک - پالایش‌نفت بندرعباس

مس سونگون ورزقان - سن‌ایچ ساوه

گیتی‌پسند اصفهان - کراپ الوند ایرانیان

آناصنعت پاسارگاد قم - فرش‌آرا مشهد

شهرداری ساوه - سفیرگفتمان تهران

گهرزمین سیرجان - مقاومت البرز

پوشاک‌حافظ ساری - فولادزرند ایرانیان

کد خبر 713880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.