گیتی‌پسند در بندر هوای قهرمانی در سر دارد / تلاش مس سونگون برای زنده نگه‌داشتن امیدها

هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان ایران امروز با انجام هفت بازی از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که به‌علت انجام دو بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان با روسیه در شهرستان لار استان فارس با تعویق دنبال خواهد شد، از امروز _جمعه یکم دی‌_ پس از تعطیلی هفت‌روزه مسابقات پیگیری می‌شود و همه بازی‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ به‌طور همزمان آغاز خواهد شد.

سن‌ایچ ساوه - شهرداری ساوه

سن‌ایچ ساوه در شرایطی به میدان دربی پای می‌گذارد که این‌بار حریف سنتی‌اش را پشت‌سر خود می‌بینند و اگر محتمل به شکست شوند، شهرداری ساوه به‌جای سن‌ایچ به جایگاه هشتم می‌رود.

شهرداری ساوه با مربی جوان خود سعید کشاورزی در لیگ‌برتر پس از فتح الوند و پیروزی برابر مقاومت، مأموریت بقا را به خوبی به سرانجام رسانده است، شهرداری ساوه ملی‌پوش هم دارد، اما سن‌ایچ از ملی‌پوشی بهره‌مند نیست؛ شهرداری از ارزان‌ترین تیم‌های فصل بوده است و سن‌ایچ در جمع پنج تیم گران لیگ قرار دارد؛ سن‌ایچ با ۲۰ امتیاز در رتبه هشتم جای گرفته و شهرداری ساوه با ۱۸ امتیاز در رتبه نهم است.

پالایش‌نفت بندرعباس - گیتی‌پسند اصفهان

تیم گیتی‌پسند صدرنشین که از نمایش دلنشین و فوق‌العاده در دیدارهای گذشته‌اش خوشحال است به مصاف تیمی خواهد رفت که به حریفان خود خصوصاً در خانه‌اش باج نداده و هیچ تیمی را دست پُر به خانه‌اش بازنگردانده است؛ گیتیزن‌ها ممکن است به یک امتیاز این نبرد هم قناعت کنند، زیرا فوق ستاره‌های خود را در تعطیلات فیفادی اختیار نداشتند.

در سوی دیگر جوان‌های پالایش‌نفت می‌توانند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهند، ضمن اینکه رقابت مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی و امین خون‌جهان برای آقای گلی نیز جذاب خواهد بود؛ گیتی پسند با ۴۳ امتیاز در جایگاه نخست و پالایش‌نفت با ۲۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

گیتی‌پسند در بندر هوای قهرمانی در سر دارد / تلاش مس سونگون برای زنده نگه‌داشتن امیدها

کراپ الوند ایرانیان - گهرزمین سیرجان

کراپ الوند با آن همه سرمایه هجومی در میدان و نیمکت، بدترین فصل خود را پس از دوران حضورش در لیگ برتر راپشت سر می‌گذارد.

علی افضل و تیمش برای فرار از منجلابی که در آن گرفتار شده‌اند باید به‌هر نحوی که شده سه امتیاز این بازی را به‌دست بیاورند.

گهرزمین و حسین افضلی نیز اگر بتوانند مقابل کراپ پیروز از زمین خارج شوند، به شرایط ایده‌آلی خواهند رسید، فاصله عمیقی بین امتیازات دو تیم به چشم می‌آید، اما تأثیری در حساسیت و جذابیت این جدال نخواهد داشت؛ گهرزمین با ۲۷ امتیاز در رده سوم و کراپ با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته‌اند.

فولادزرند ایرانیان - آناصنعت قم

فولاد زرند و آناصنعت تیم محکوم به برد هستند. دو تیم از شکست در هفته پانزدهم پا به هفته شانزدهم می‌گذارند و نمی‌خواهند این روند ادامه داشته باشد؛ روزپیکر پس از شش هفته نباختن، در مشهد باخت و صبوری پس از ۱۵ هفته در خانه مقابل حریف تسلیم شد.

فولاد در خانه دنبال امتیاز کامل است و می‌خواهد به روال پیروزی برگردد، در بازی رفت آناصنعت در خانه خود سه بر یک مقابل فولاد زدند پیروز شد؛ آناصنعت با ۲۱ امتیاز در رده هفتم و فولاد زرند هم با ۱۶ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

گیتی‌پسند در بندر هوای قهرمانی در سر دارد / تلاش مس سونگون برای زنده نگه‌داشتن امیدها

فرش‌آرای مشهد - ایرالکو اراک

برای هفته‌های اخیر قرعه بدی نصیب ایرالکو شده و هنوز محمود خوراکچی نتوانسته به پیروزی با ایرالکو برسد. او این هفته به مشهد می‌رود تا تیمش را مقابل پدیده امسال رقابت‌های لیگ برتر که فرش‌آراست هدایت کند؛ از طرفی حسن‌زاده به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیرد و این بازی جذاب، برای هر دو تیم نبردی تاکتیکی هم خواهد بود.

سفیرگفتمان تهران - پوشاک‌حافظ ساری

اوضاع در تعطیلات هم برای ساروی‌ها بهتر نشده است و این تیم با همان شمایل نصفه‌ونیمه به پایتخت می‌آید؛ سفیرگفتمان در سه بازی اخیر خانگی موفق به پیروزی نشده است و حالا مقابل قعرنشین به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند.

گیتی‌پسند در بندر هوای قهرمانی در سر دارد / تلاش مس سونگون برای زنده نگه‌داشتن امیدها

مقاومت البرز - مس سونگون ورزقان

روی کاغذ بازی آسانی در انتظار شاگردان تقی‌پور است، اما نباید حریف را دست کم بگیرند؛ مقاومت در سال‌های اخیر خوب به مس باخته، اما الان برای بازی‌های خانگی برنامه ویژه دارد تا در لیگ بماند؛ بعید است یک برد پرگل را از مسی‌ها شاهد باشیم.

کد خبر 713790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.