خبرنگار ایمنا در جمع رتبه‌های برتر جشنواره رسانه و شهر کرمان

بهناز شریفی خبرنگار ایمنا در کرمان رتبه سوم در بخش گزارش مکتوب جشنواره رسانه و شهر «مردم آباد» را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و شهر «مردم آباد» کرمان که با حضور شهردار و معاونین و جمعی از اعضای شورا و پیشکسوتان حوزه رسانه و مطبوعات استان کرمان برگزار شد، برگزیدگان در بخش‌های مختلف تجلیل شدند.

در بخش گزارش مکتوب، هدی رضوانی پور از پایگاه خبری «پیام اردیبهشت»، مهدیه طاهری مقدر از خبرگزاری «فارس» و بهناز شریفی از خبرگزاری «ایمنا» به ترتیب اول تا سوم شدند.

هم چنین در بخش یادداشت، رتبه دوم و سوم به ترتیب به عماد محسنی در نشریه «ستاره کرمان» و فریبا مهدی پور از نشریه «پایان هفته» رسید و هیچ اثری حائز رتبه اول از سوی هیئت داوران نشد.

در بخش چندرسانه‌ای، با نظر هیئت داوران، کوثر نمک شناس از پایگاه خبری «کرمان نو» و پریسا باقری از پایگاه خبری «صبح کرمان» بدون رتبه بندی به عنوان برگزیده تجلیل شدند.

بنا به تصمیم دبیرخانه، محمدصادق طاهری مدیرمسئول و سردبیر روزنامه «واقعه» و از پیشکسوتان عرصه رسانه در کرمان، لوح تقدیر ویژه جشنواره را دریافت کرد.

هم‌چنین طیبه سنجری از نشریه «سرای وطن» در بخش گزارش مکتوب و الهام اتقایی از نشریه «صبح کرمان» در بخش یادداشت و اعظم پسند از پایگاه خبری «راه آرمان» در بخش چندرسانه‌ای شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش ایمنا، جشنواره رسانه و شهر «مردم آباد» با هدف ارزیابی تولیدات رسانه‌ای در حوزه مسائل شهری به دبیری محمدرضا احمدی و با حضور هیئت داوران متشکل از آقایان حسن ظریفی، عباس تقی زاده و رضا شمسی برگزار شد.

کد خبر 713743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.