هفته مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هفته مقاومت از دوازدهم تا هجدهم دی همزمان با ایام شهادت سردار دل‌ها در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز _پنج‌شنبه دوم دی_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: جلسات هماهنگی چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از چهار ماه گذشته تشکیل شده است.

وی از پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی جمعیت زائران مرقد سردار سلیمانی خبر داد و افزود: امکانات و زیرساخت‌های لازم در بوستان قائم و در جوار مرقد سردار سلیمانی با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی فراهم شده است و از تمامی مدیران انتظار داریم تمامی ظرفیت‌های خود را در اختیار قرار دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هفته مقاومت در کرمان از ۱۲ تا ۱۸ دی برگزار می‌شود، ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامه‌های علمی، فرهنگی، انتشار تولیدات هنری و رسانه‌ای، اجرای تئاتر، ساخت انیمیشن، برپایی پویش و مراسم آئینی و راهپیمایی روز سیزدهم دی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

نظری تصریح کرد: همزمان با هفته مقاومت در کرمان، ویژه برنامه پیوند فاطمی و افتتاحیه راهیان مکتب حاج قاسم و افتتاح پروژه‌های مردم یاوری به تأسی از حاج قاسم برگزار خواهد شد و میزبان پنج هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان در روز دوازدهم دی هستیم.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه ساعت شهادت، از برگزاری همایش شهدای ۱۷ دی خبر داد و گفت: تجلیل از مادران شهید جبهه مقاومت، برپایی جشنواره فضای مجازی جبهه مقاومت، گردهمایی فرزندان حاج قاسم و اجلاسیه یاران حاج قاسم از دیگر برنامه‌های ایام شهادت سردار دل‌ها در کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به برگزاری مراسم ویژه سالگرد شهادت در گلزار شهدا و حسینیه ثارالله اشاره و خاطرنشان کرد: موکب‌ها در ورودی شهر کرمان فعال خواهند شد و برای زائران در بدو ورود پیامک حاوی لینک نرم‌افزار «مرد میدان» ارسال خواهد شد و گروه‌های پزشکی در این ایام به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

کد خبر 713588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.