مردم دیار کریمان با رهبر فرزانه انقلاب دیدار می‌کنند

مردم استان کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شنبه با رهبر فرزانه انقلاب دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز _پنج‌شنبه سی‌ام آذر_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همگان مطالبه دارند که به دیدار رهبری بروند.

وی با بیان اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای استان کرمان پاسخگوی مطالبه تمامی اقشار مردم نیست، افزود: تلاش شده است در سهمیه‌ها طوری رفتار شود که ترکیب جمعیتی در استان و شهرستان‌های پرجمعیت و کم جمعیت ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی بیشتر گروه‌های مردمی، سهمیه ائمه جمعه استان، فرمانداران و فرمانده‌های سپاه کنار گذاشته شده است تا افراد بیشتری در این دیدار شرکت کرده و این رخداد بزرگ را به بهترین وجه ممکن ثبت کنند.

مردم دیار کریمان شنبه با رهبری دیدار می‌کنند

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه، از تشکیل ستاد راهبری برای مدیریت دیدار رهبری خبر داد و تاکید کرد: ۱۸ کمیته مردمی ذیل این ستاد شامل اصناف، دانشجویان، فرهنگیان، اساتید، روحانیون، فعالان اقتصادی، ایثارگران و خانواده شهدا، بانوان، هنرمندان، روحانیون و کنشگران ستاد سردار سلیمانی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مدل انتخاب اقشار مردمی در دیدار با رهبری موردتوجه دفتر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است، ادامه داد: در حوزه‌های مختلف میزهای انتخاب راه‌اندازی شده است تا عدالت محوری در حضور خانم‌ها و آقایان رعایت شود و افرادی که پیش از این به دیدار مقام معظم رهبری شرفیاب شده‌اند، در این دیدار حضور نداشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دیدار مردم کرمان با رهبری روز شنبه دوم دی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان سفر خود را با زیارت مزار سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آغاز خواهند کرد.

کد خبر 713577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.