عدالت‌محوری از رویکردهای اصلی شورای شهر سنندج در تدوین لایحه عوارض ۱۴۰۳ است

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با توجه به اینکه لایحه عوارض محلی به‌طور مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است، رویکرد اساسی شورای شهر در تدوین آن، شفافیت، عدالت‌محوری، تسهیل‌گری و حرکت به‌سوی درآمد پایدار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جبار زندی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: لایحه عوارض محلی هرساله در شهرداری تدوین و جهت تصویب تقدیم شورا خواهد شد و کمیسیون بودجه هم به صورت تخصصی آن را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جلسات بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی در جلسات کمیسیون بودجه در حال بررسی است، افزود: لایحه تعرفه عوارض محلی شهرداری جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین منابع درآمدی و تأمین تحقق بودجه سالانه شهرداری به شمار می‌آید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با بیان اینکه لایحه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است، ادامه داد: در تصویب لایحه تعرفه عوارض محلی، رویکرد اصلی شورای شهر شفافیت، عدالت‌محوری، تسهیل‌گری و حرکت به سوی درآمد پایدار است.

زندی به برگزاری جلسات مستمر این کمیسیون با حضور اعضای شورای شهر، کارشناسان حوزه درآمد و شهرسازی و مدیران شهرداری در خصوص بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی اشاره کرد و گفت: از جامعه انبوه‌سازان، صاحب‌نظران و اصناف شهر سنندج خواستاریم در جلسات کمیسیون بودجه شورای شهر، ما را در راستای تدوین لایحه عوارض محلی شهرداری همراهی کنند.

کد خبر 713506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.