معرفی بهترین فیلم استرچ صنعتی

فیلم استرچ صنعتی در هنگام جابه‌جایی و حمل‌ونقل بارها برای جلوگیری از آسیب‌دیدن محموله‌ها استفاده می‌شود. بسته‌بندی اقلام مورد نظر به وسیله این محصول، آن‌ها را ثابت و بدون حرکت در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. درواقع، این محصول یک پوشش کاربردی برای محافظت از اجسام و بارها در هنگام جابه‌جایی است.

این محصول به شکل یک فیلم که خاصیت الاستیک و کشسانی خوبی دارد، ساخته می‌شود. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و قصد دارید کالاهای تولیدشده خود را به مقصد خاصی منتقل کنید، فیلم استرچ صنعتی نقش زیادی در سالم‌رسیدن بارها به مقصد دارد. این محصول در اطراف بارها کشیده می‌شود تا مانع از لغزش محصولات بسته‌بندی‌شده شود. در ادامه توضیحات کامل‌تری در رابطه با این محصول کاربردی ارائه کرده‌ایم.

فیلم استرچ صنعتی چیست؟

فیلم استرچ صنعتی (Industrial stretch film) یک فیلم پلیمری با قابلیت کششی است که از ماده‌ای مرغوب به نام پلی پروپیلن یا ترموپلاستیک ساخته شده است. استفاده از فیلم استرچ نه تنها به ثابت‌ماندن بارها در طول مسیر منجر خواهد شد؛ بلکه کالاهای بسته‌بندی‌شده را در برابر عوامل مخرب محیطی مانند رطوبت، گرد و غبار، اشعه خورشید و… در امان نگه می‌دارد. کاربرد این محصول بسیار گسترده است و روزبه‌روز نیاز به آن در صنایع مختلف بیشتر احساس می‌شود.

ویژگی‌های فیلم استرچ صنعتی

فیلم استرچ صنعتی یک فیلم پلاستیکی است که عموماً از پلیمر در دو نوع کست استرچ و بلون استرچ ساخته شده است. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کالای صنعتی را شرح داده‌ایم.

مقاومت و استحکام بالا

جنس مواد به‌کاررفته در فیلم استرچ صنعتی به گونه‌ای است که مقاومت این کالا را در برابر آسیب‌های فیزیکی و شیمیایی افزایش داده است. آستانه تحمل فیلم استرچ در برابر سایش و پارگی بسیار زیاد است.

انعطاف‌پذیری

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که در طراحی فیلم استرچ به آن پرداخته شده است، قابلیت انعطاف‌پذیری آن است. این ویژگی امکان شکل‌پذیری محصول را فراهم می‌کند. در واقع شما می‌توانید کالاهای مختلف را به کمک فیلم استرچ بسته‌بندی کنید؛ بدون اینکه نگران آسیب‌دیدن آن‌ها باشید. علاوه‌بر آن، انعطاف‌پذیری این محصول نقش زیادی در محافظت از کالاها در هنگام جابه‌جایی در مسیر حمل‌ونقل دارد.

معرفی بهترین فیلم استرچ صنعتی

استحکام در برابر اشعه ماورابنفش خورشید

برخی از فیلم استرچ‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند تا از محصولات بسته‌بندی‌شده در برابر آسیب‌های ناشی از تابش اشعه فرابنفش خورشید محافظت شود. به‌این ترتیب، این محصولات از فاسدشدن کالاها در اثر تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می‌کنند.

نفوذناپذیری در برابر آب

از آنجایی که ماده اولیه این محصول پلاستیک پلیمری‌ست، فیلم استرچ مانع از نفوذ آب به لایه‌های زیرین بسته‌بندی خواهد شد. فیلم استریچ یک روکش محافظ در برابر آسیب‌های محیطی مختلف است.

قیمت مناسب و اقتصادی

فیلم استرچ صنعتی نسبت به سایر روش‌های بسته‌بندی هزینه کمتری دارد؛ به‌همین دلیل برای صاحبان صنایع، روش مناسبی برای محافظت از کالاها در هنگام جابه‌جایی و نگهداری است.

استفاده آسان

بسته‌بندی محصولات با استفاده از فیلم استرچ صنعتی به‌راحتی انجام می‌شود. شما می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر را با استفاده از این فیلم صنعتی بسته‌بندی کنید. بسته‌بندی با این روش دردسر زیادی ندارد و انرژی زیادی هم از شما نخواهد گرفت.

کاربرد فیلم استرچ صنعتی در صنایع مختلف

فیلم استرچ صنعتی یکی از انواع فیلم استرچ موجود در بازار است. استفاده از این محصول در صنایع بسیاری رایج است که در ادامه تعدادی از کاربردهای گسترده این کالای صنعتی را به طور مختصر شرح می‌دهیم.

حمل آسان کالاها

یکی از کاربردهای عمده این محصول، استفاده از آن برای محافظت از اقلام و کالاها در حین جابه‌جایی و حمل و نقل است. فیلم استرچ از کالاهای بسته‌بندی‌شده در برابر آسیب‌های مختلف مانند لغزش، رطوبت، آلودگی و… محافظت می‌کند.

صنایع الکترونیکی

بسیاری از قطعات الکترونیکی نیازمند محافظت و بسته‌بندی هستند. این قطعات معمولاً ساخت ظریف و حساسی دارند و از قیمت بالایی برخوردار هستند. بنابراین، استفاده از یک بسته‌بندی مناسب برای محافظت از آن‌ها الزامی است. لازم به ذکر است عدم بسته‌بندی درست چنین قطعات ظریف و پرهزینه‌ای، سبب آسیب‌رسیدن به محصول خواهد شد و خسارت زیادی را به همراه خواهد داشت.

صنعت ساخت‌وساز

در صنعت ساختمان‌سازی گاهی سطوح مختلف و مصالح ساختمانی برای حفظ تازگی به پوشیده‌شدن توسط فیلم استرچ نیاز دارند. علاوه‌بر آن، پوشش مصالح ساختمانی توسط فیلم استرچ از آسیب‌دیدگی و ایجاد ضایعات ساختمانی هم جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید، فیلم استرچ گاهی برای حفظ قالب‌بندی در ساخت‌وساز هم استفاده می‌شود.

معرفی بهترین فیلم استرچ صنعتی

راهنمای خرید فیلم استرچ صنعتی

در ابتدا مشخص کنید هدفتان از خرید فیلم استرچ صنعتی چیست و قصد دارید از این محصول در چه نوع صنعتی استفاده کنید. پس از آن در هنگام خرید فیلم استرچ به نکات زیر توجه کنید.

  • برای بسته‌بندی موادی که به تهویه هوا نیاز دارند، بهتر است از فیلم استرچ سوراخ‌دار استفاده کنید. این نوع فیلم استرچ سوراخ‌های متوسطی در سطح خود دارد که موجب برقراری تعادل در هوای زیر بسته‌بندی خواهد شد.
  • در هنگام خرید فیلم استرچ به گیج و ضخامت آن توجه کنید. اگر قصد دارید از این محصول برای بسته‌بندی کالاهای سنگین استفاده کنید، فیلم استرچی را انتخاب کنید که ضخامت آن زیاد است. در صورتی که ضخامت فیلم استرچ مناسب باشد از محصول در برابر فشارهای وارده هم محافظت می‌کند.
  • با توجه به حجم محصولی که قصد دارید بسته‌بندی کنید، از فیلم استرچی استفاده کنید که عرض آن مناسب بسته‌بندی است. فیلم استرچی که انتخاب می‌کنید می‌بایست حجم کالا را به طور کامل پوشش دهد.

کلام آخر

استفاده از فیلم استرچ صنعتی یک راه حل اساسی و مقرون‌به‌صرفه برای محافظت از کالا، مواد غذایی و محصولات کشاورزی در صنعت است. کاربرد گسترده این محصول در صنایع متنوع سبب شده تا جایگاه خود را به عنوان یک پوشش محافظتی پیدا کند. صنایع بسته‌بندی به بند یزد با استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات، فیلم استرچ صنعتی را با بهترین بازدهی تولید می‌کند. پرسنل کارخانه به بند از میان کارشناسان متخصص انتخاب شده‌اند. به دلیل اینکه استانداردهای لازم در ساخت این محصول به‌طور کامل رعایت شده‌اند؛ این موضوع دوام و ماندگاری فیلم استرچ صنعتی را به‌طرز چشم‌گیری افزایش داده است.

در پایان به شما توصیه می‌کنیم برای اطمینان از سلامت کالا، کمک به رشد برخی از گیاهان، جلوگیری از فاسدشدن مواد غذایی و… استفاده از فیلم استرچ صنعتی را در دستور کار خود قرار دهید.

کد خبر 713423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.