آغاز توزیع حدود ۵۰۰ تن برنج هندی و تایلندی به قیمت دولتی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ تن برنج وارداتی هندی و تایلندی به قیمت دولتی با هدف تنظیم بازار از طریق کاسبان امین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر تعاونی‌ها در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن ضیایی اظهار کرد: حدود ۵۰۰ تن برنج وارداتی هندی و تایلندی به قیمت دولتی با هدف تنظیم بازار از طریق کاسبان امین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر تعاونی‌ها در حال توزیع است.

وی افزود: همچنین حدود ۶۵۰ تن شکر سفید تصفیه‌شده به قیمت دولتی در اختیار خانوارها و در حمایت از اصناف تولیدی انواع گز و شیرینی در اختیار توزیع‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: دولت برای حمایت از مصرف‌کنندگان نهایی و تولیدکنندگان اصناف کوچک از جمله انواع گز و شیرینی، بیسکویت، کیک و کلوچه در مجموع هزار و ۱۵۰ تن انواع برنج وارداتی و شکر بین مشمولان این طرح توزیع می‌کند.

ضیایی افزود: این طرح تا پایان دی سال جاری ادامه دارد و متقاضیان واجد شرایط می‌تونند با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان و با در دست داشتن معرفی‌نامه برای دریافت سهمیه کالای تعیین شده به اداره غله مراجعه کنند.

کد خبر 712983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.