همه جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۶ جایگاه عرضه سوخت در استان وجود دارد که هم‌اکنون همه این جایگاه‌ها در عرضه سوخت فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم آذر_ در نشست کمیته بحران در سالن جلسات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از صبر و همراهی مردم فهیم استان اظهار کرد: سوخت مورد نیاز به میزان کافی در انبارها موجود است و مردم کمترین نگرانی از تأمین میزان بنزین مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن عرضه بنزین به صورت (یارانه‌ای هوشمند) در جایگاه‌های سوخت استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری و بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت، عرضه بنزین با کارت سوخت متوقف شده‌است و به صورت مقطعی برای رفع نیاز مردم، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می‌گیرد.

در ادامه این نشست سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سوخت‌گیری به صورت آفلاین و دستی تا بعد از ظهر امروز در بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان انجام می‌شد.

وی افزود: با تدابیر لازم هم‌اکنون کهگیلویه و بویراحمد استانی است که سوخت‌گیری در همه جایگاه‌های آن انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز صبح با تشکیل جلسات مختلف و اقدام‌های به موقع نیروهای متخصص در برقراری توزیع سوخت جایگاه‌ها، هیچ گونه مشکلی برای رانندگان در سوخت‌گیری به وجود نیامد.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیروهای خدوم شرکت پخش برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم به حالت آماده‌باش کامل هستند و همه جایگاه‌ها را نیز رصد می‌کنند.

کد خبر 712944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.