عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آذر

در این بسته خبری از اجرای ۱۲ کیلومتر فیبر نوری در لرستان تا بوستان نوستالژی قم نونوار شد و هیچ‌یک از املاک شهرداری تهران بدون مولدسازی واگذار نمی‌شود بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای ۱۲ کیلومتر فیبرنوری در سلسله لرستان

محمد شریفی مقدم، شهردار الشتر (مرکز سلسله) گفت: ۱۲ کیلومتر فیبرنوری در این شهرستان اجرا شده و پیش بینی می‌شود تا پایان اسفندماه تمامی شهر الشتر به سیستم فیبرنوری مجهز شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آذر

تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری یزد برای هفته حمل‌ونقل عمومی

حسین حاتمی، رئیس اداره آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به انتخاب شعار «انتخاب امروز برای فردایی بهتر» برای هفته حمل و نقل عمومی که از امروز ۲۷ آذرماه آغاز می‌شود، گفت: متأسفانه امروزه مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی، گریبان شهروندان را گرفته است و به همین سبب نیز امروز با یک انتخاب درست می‌توانیم موضوع ترافیک و آلودگی‌ها را با استفاده شهروندان از حمل و نقل همگانی کنترل کرد.

سگ‌های ولگرد شهرهای دیگر در کرمانشاه رها می‌شوند

محمد موحدی مجد، مدیر اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به افزایش یکباره جمعیت سگ‌های ولگرد در شهر کرمانشاه گفت: یکی از عوامل اصلی رهاسازی سگ‌های ولگرد سایر شهرها و استان‌های اطراف در کرمانشاه است که در این زمینه اسنادی داشته و از طریق دستگاه قضا پیگیر آن هستیم.

بوستان نوستالژی قم نونوار شد

محمد رمضانی، مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان عملیات بهسازی و بازسازی بوستان نجمه یکی از بوستان خاطره‌انگیز شهر خبر داد.

تجهیزات آتش‌نشانی تیران و کرون متناسب با حجم مأموریت‌ها نیست

ذبیح‌الله ابراهیمی، دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: امکانات زیرساختی، تجهیزات و تعداد نیروی انسانی واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان متناسب با حجم مأموریت و مساحت تحت پوشش نیست.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آذر

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مجید دریکوند، رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تلاش بر این است که در ایام دهه‌فجر افتتاح و زیر بار ترافیک برود.

هیچ‌یک از املاک شهرداری تهران بدون مولدسازی واگذار نمی‌شود

ابوذر مختاری، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفت: در حال حاضر هیچ‌یک از املاک و زمین‌های شهرداری بدون مولدسازی واگذار نمی‌شود و املاک باید به بهترین شکل مولدسازی، بارگذاری و سپس واگذار شود.

کد خبر 712835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.