وزارت اطلاعات مجازات فوری مسببان حادثه تروریستی راسک را وظیفه خود می‌داند

وزیر اطلاعات در پیامی به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظار و مطالبه فوری مردم، مجازات مسببان خون‌های به ناحق ریخته شده‌ شهدای این حادثه‌ تروریستی است و جامعه‌ اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اقدام را وظیفه خود می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_ در پی شهادت مظلومانه جان‌برکفان حافظ مرزهای ایران اسلامی در پیامی به سردار رادان، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: شهادت مظلومانه جان‌برکفان مرزهای ایران اسلامی در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را خدمت فرماندهی معظم کل قوا، جناب عالی، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وزیر اطلاعات در این پیام افزود: ملت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مدافعان مرزهای مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای این حادثه تروریستی را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای شهدای این حادثه در اعلی علیین، همنشینی ائمه معصومین (ع) و برای مجروحان نیز شفای عاجل، تندرستی و سربلندی و برای خانواده‌های آنان اجر عظیم، شکیبایی و شفاعت حضرت زهرا (س) را خواستاریم.

نیمه‌شب پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر، در پی حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به پایگاه انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 712731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.